بیست اسکریپت قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس اسکریپت
خانه / سئو / 7 فاکتور مهم سئو در سال 2019

7 فاکتور مهم سئو در سال 2019

در این قسمت از آموزش سئو در مورد 7 فاکتور مهم سئو صحبت خواهیم کرد در مورد Google پیشرفته تر شده و SEO سریع تر از گذشته تغییر می کند ، بنابراین بسیار مهم است که کارشناسان SEO در مورد مهمترین عوامل رتبه بندی آگاه باشند. اگر در مورد سئو نمی دانید پیشنهاد می کنم مقاله ی سئو چیست را بخوانید

به خاطر داشته باشید که حتی در حالی که عوامل رتبه بندی Google همچنان در حال تغییر هستند ، هدف اصلی آنها – خدمت به کاربر – چنین نمی کند. این قابل توجه است زیرا حتی وقتی عوامل رتبه بندی فردی هر ساله تغییر می کند ، هر سئو که برای خدمت به کاربر تلاش می کند درنهایت پاداش خواهد گرفت.

به برخی از به روزرسانی های قبلی Google نگاهی بیندازید. یکی از بروزرسانی هایی که برای بسیاری از وب سایت ها فاجعه بار بود ، هنگامی که Google شروع به مجازات کردن کارخانجات محتوا کرد. به این دلیل نیست که Google محتوای بیشتری نمی خواست ؛ فقط محتوا بهتری می خواست که معتبرتر ، منحصر به فرد تر باشد و در نهایت برای کاربر مفیدتر باشد.

در اینجا 7 عامل رتبه بندی وجود دارد که با کارآمدتر سوزن برای کسب و کار شما در سال 2019 حرکت می کند.

در حالی که از این لیست چک می گذرد ، لحظه ای فکر کنیم که چگونه هر عامل رتبه بندی ، یک تجربه کاربری بهتری را ایجاد می کند. این شما را برای موفقیت نه تنها در سال 2019 بلکه برای آینده رقم خواهد زد.

1) سیگنال های تجاری
تا سال 2008 ، مدیرعامل Google ، اریک اشمیت ، گفت:

“مارک ها راه حل هستند ، نه مشکل. مارک ها چگونه می توانید cesspool را مرتب کنید. “

و با “cesspool” ، او به اینترنت مراجعه می کرد.

من مطمئناً توجه کرده اید که رتبه بندی بالای مقاله ای در مورد Forbes یا کارآفرین کار دشواری است ، حتی اگر مقاله بهتر داشته باشید که بسیار آموزنده تر و کاربر پسند باشد. چرا؟ زیرا مارک قوی تری دارند.

بیایید برخی از عوامل رتبه بندی را که گوگل در نظر می گیرد ، تجزیه کنیم.

سئو سایت یکی از راه هایی که گوگل می تواند به شما بگوید آیا یک برند معتبر هستید این است که با مراجعه به میزان مستقیم ترافیک وب سایت دریافت کنید.

ترافیک مستقیم از طریق کاربرانی که آدرس اینترنتی وب سایت دقیق خود را وارد می کنند یا از طریق یک نشانک به سایت شما دسترسی دارند ، می آید. ترافیک مستقیم مهم است ، زیرا بر 10 موقعیت برتر در Google تأثیر می گذارد.

هنگام جستجوی Google Analytics برای سایت خود ، ترافیک مستقیم به این شکل مشاهده می شود:

به گونه ای ، سیگنال های راهنمایی و رانندگی مستقیم را مبنی بر اینکه کاربران مارک شما را می شناسند و برای یافتن اطلاعات ، محصولات ، خدمات و یا ورود به پورتال عضو ، اغلب از سایت شما بازدید می کنند. این نشانه اعتماد و آگاهی از برند توسط مصرف کنندگان است.

ترافیک مستقیم واقعی را می توان کمی تغییر داد. Google Analytics اگر اطلاعاتی در مورد نحوه ورود کاربر به سایت شما نداشته باشد ، ترافیک را مستقیم “گزارش” می کند (ممکن است این از طریق کانال های “اجتماعی تاریک” مانند ایمیل) باشد.

کارمندان دسترسی به وب سایت با استفاده از URL همچنین می توانند از ترافیک مستقیم استفاده کنند ، بنابراین آدرس های IP کارمندان را از Google Analytics خارج کنید. با این کار درک بهتری از مخاطبان خود و اینکه چه تعداد کاربر واقعی به سایت شما در حال بازگشت هستند ، به شما می دهد.

2) زمان خواب
هنگامی که مخاطبان خود را برای بازدید از سایت خود جذب می کنید ، باید آنها را برای هرچه بیشتر ممکن نگه دارید. اگر Google متوجه شود که مردم وقت زیادی را در وب سایت شما نمی گذرانند ، فکر می کنند نتیجه شما مفید نیست:

ما شامل زمان ساکن شدن در اینجا به عنوان یک عامل مهم رتبه بندی ، اگرچه فقط درصورتی که صفحه شما در بین ده برتر رتبه دارد مرتبط است.

از نظر فنی ، گوگل ادعا نمی کند که زمان ساکن یک عامل رتبه بندی است ، اگرچه آنها اظهار داشتند که آنها از یادگیری ماشینی استفاده می کنند تا بهترین نتایج را برای کاربر مشخص کند. یکی از راه هایی که گوگل این کار را انجام می دهد این است که تعیین می کند قبل از کلیک دوباره روی صفحه SERP چقدر زمان صرف شده است ، بنابراین زمان ساکن هنوز هم برای سئو بسیار مهم است.

توجه داشته باشید که زمان ساکن شدن ، میزان گزاف گویی و زمان در سایت همه معیارهای بسیار متفاوتی هستند.

نرخ گزاف گویی: کاربر روی پیوند وب سایت روی SERP ها کلیک می کند اما به صفحات دیگری در آن سایت مراجعه نمی کند. توجه داشته باشید که حتی اگر کاربر قبل از بستن پنجره ، دو ساعت در آن صفحه بماند ، اگر روی هیچ صفحه دیگری کلیک نکرد ، باز هم یک گزاف گویی محسوب می شود.

Time on Site: این مقدار مدت زمان صرف شده در هر صفحه در سایت قبل از کلیک دور است. توجه داشته باشید که هر دو نرخ گزاف گویی و زمان در صفحه / سایت را می توان در Google Analytics ردیابی کرد:

Dwell Time: زمان دویدن صرفاً کل زمانی است که کاربر قبل از بازگشت به SERP ها در سایت شما می گذراند.

چرا زمان ساکن شدن مهم است؟ Google می خواهد بداند که محتوا و اطلاعات موجود در صفحه برای جستجوگرها با ارزش است. به عنوان مثال ، اگر زمان خوابگاه شما از زمان رقبای شما کمتر باشد ، این به موتورهای جستجو علامت می دهد که محتوای شما ارائه می دهید ممکن است نیازهای کاربر را برآورده نکند. این می تواند به کاهش رتبه منجر شود.

اگرچه زمان ساکن بسته به نوع صفحه متفاوت است ، ممکن است فرصتی مناسب برای ارزیابی مجدد مطالب با فرم طولانی باشد که میانگین زمان آن در سایت کمتر از سه دقیقه باشد.

3) سرعت وب سایت
سرعت وب سایت یکی دیگر از عوامل رتبه بندی است که همچنان قابل توجه است. این بروزرسانی در ماه ژوئیه سال 2018 به پایان رسید و با نام Speed ​​Update نامگذاری شد.

همانطور که در ابتدا اشاره کردم ، هدف Google این است که بهترین تجربه ممکن را به کاربر ارائه دهد ، بنابراین اگر سایت شما به سرعت بارگیری نشود ، مطمئناً در برخی از رتبه بندی ها گم خواهید شد. اما صرف نظر از رتبه بندی ، سرعت آهسته سایت منجر به یک تجربه کاربری ضعیف می شود و اثبات می شود که تأثیر مستقیمی بر ROI دارد.

آمازون تحقیقی را انجام داد که نشان داد برای هر ثانیه اضافی که وب سایت بارگیری می کند ، 1.6 میلیون دلار فروش از دست می دهند – بنابراین مطمئن شوید که وب سایت شما به سرعت بارگیری می شود!

نحوه بهبود سرعت وب سایت
اگر شما یک فرد خیلی فنی نیستید ، ممکن است این چیزی باشد که شما به تیم توسعه وب خود منتقل می کنید.

قبل از انجام این کار ، URL وب سایت خود را در صفحه Speed ​​Insights قرار دهید. این یک ابزار رایگان است که Google در اختیار شما قرار می دهد و سرعت بارگذاری فعلی شما را به شما نشان می دهد و حتی توصیه هایی در مورد چگونگی سریعتر کردن آن به شما ارائه می دهد:

البته به خاطر داشته باشید که این همیشه همیشه 100٪ دقیق نیست. می توانید آن را با ابزارهایی مانند GTmetrix نیز مقایسه کنید. علاوه بر این ، گوگل اعلام کرد که ابزار دقیق تری را مستقیماً در کنسول جستجوی Google منتشر می کنند.

اگر می خواهید مشکلات خود را برطرف کنید ، در اینجا چند پیشنهاد وجود دارد که می توانید بدون توسعه دهنده انجام دهید:

استفاده از هاستینگ خوب: این یک آسان است. اگر وب سایت وردپرس دارید ، از چیزی مانند WPengine استفاده کنید.
بهینه سازی تصاویر: اگر هنوز تصاویر خود را بهینه نکرده اید ، این باید در لیست کارهای شما باشد. تصاویر بزرگ را با ابزاری مانند Image Optimizer فشرده کنید.
ذخیره مرورگر: هنگام بازدید از یک صفحه وب ، مرورگر شما اطلاعات (“حافظه نهان”) را از صفحه ذخیره می کند تا مجبور به بارگیری مجدد کل صفحه شود. با این حال ، این در نهایت باعث کند شدن سایت خواهد شد. برای جلوگیری از این ، کافی است عنوان “منقضی شده” را تعیین کنید تا چه مدت می خواهید اطلاعات را ذخیره کنید.
Dive Deeper: SEO را نادیده گرفت: بهینه سازی تصاویر و فیلم برای جستجو

4) اختیار دامنه
هیچ راهی وجود ندارد هرچه مارک ها روز به روز محبوب تر می شوند ، فقط معقول می شود که Google به اختیار دامنه وب سایت اهمیت می دهد.

نحوه بهبود اقتدار دامنه
بهبود اختیار دامنه رفع سریع نیست. با این حال ، اگر برای بازی طولانی درگیر آن هستید ، هنوز امید وجود دارد. در اینجا چند کار وجود دارد که می توانید برای افزایش اقتدار دامنه خود انجام دهید.

ایجاد روابط (پیوندها)
توجه کنید که من فقط پیوندهایی را پیشنهاد نمی کنم. مطمئناً ، هر آنچه را که در مورد آینده می خواهم بگویم در نهایت با پیوندها برابر خواهد بود ، اما تمرکز روی رابطه به جای پیوند به شما کمک می کند تا سریعتر مقیاس بگیرید. وقت بگذارید تا در واقع نه تنها با افراد دیگر در فضا بلکه با مشتریان خود نیز آشنا شوید. آنها واقعاً می توانند بزرگترین مدافع شما باشند ، به خصوص اگر دارای وبلاگ ، پادکست یا کانال ویدیویی باشند.

برقراری ارتباط با تأثیرگذار روش عالی دیگری برای جذب افراد با برند شما و همچنین به دست آوردن آن لینکهای ارزشمند تقریباً بدون دردسر است. حتی ممکن است برای این کار یک تیم روابط عمومی استخدام کنید.

ارائه ارزش (محتوای شگفت انگیز)
محتوا دیگر پادشاه نیست. محتوای با کیفیت اکنون پادشاه است. همه ما آن را شنیده ایم. با این حال ، چه اتفاقی می افتد که در حال حاضر بیش از یک میلیارد وبلاگ در دسترس است و تک تک آنها دارای محتوا است؟ Google محتوا را انتخاب می کند که با ارزش ترین خواننده است. هیچ کس نمی خواهد به شما فقط یک قطعه محتوا بدهد که همان مطالبی را که همه وبلاگ های دیگر می گویند یک ستاره طلایی به شما بدهد. نوشتن مطالب 10 برابر با استفاده از تکنیک آسمان خراش برایان دین را در نظر بگیرید.

انتظارات را تنظیم کنید
درست است. شاید به نظر نرسد یک تاکتیک است که مستقیماً باعث افزایش DA می شود ، اما اگر به رئیس / مشتری های خود بگویید که این کار ماه ها و سالها طول می کشد ، خودتان را در سردردهای زیادی نجات خواهید داد. درست است که سن یک سایت در رده بندی سئو خود بازی می کند ، بنابراین گاهی اوقات فقط باید منتظر بمانید. ارزش شگفت انگیز خود را حفظ کرده و خوب خواهید بود.

چگونه می توان با ایجاد روابط پایدار ، پیوندهای با کیفیت برقرار کرد
بازاریابی Influencer برای SEO: نحوه ایجاد پیوندها با Influencer Outreach
تکنیک آسمان خراش: نحوه ساخت بک لینک های با کیفیت بالا به محتوای شما
SEO: چگونه به مشتری خود کمک کنیم درک کند که رتبه بندی زمان می برد
5) بک لینک
تعداد بک لینکهایی که به سایت شما اشاره می کنند همچنان در سال 2019 عامل مهم رتبه بندی است. به عنوان مثال ، لینک برتر در نتایج جستجوی گوگل دامنه های ارجاع را به عنوان محتوا در موقعیت 10 دوبرابر می کند.

6) سایت ایمن
ساختن وب سایت قبلاً روندی پیچیده برای کسانی بود که دانش عمیق در زمینه کد نویسی داشتند. بنابراین معمول نیست که وب سایت ایمن نباشد – و حتی امروز ، بسیاری از سایتها هنوز ایمن نیستند.
چگونه می توان وب سایت خود را ایمن کرد.آموزش سئو
اول از همه ، داشتن یک سایت امن به چه معنی است؟ داشتن https: // به این معنی است که سایت شما دارای گواهینامه SSL است. (SSL مخفف Secure Sockets Layer است و به طور خلاصه ، این فناوری استاندارد برای ایمن نگه داشتن اتصال به اینترنت است.)

اگر برنامه نویس دارید می توانید این مورد را برای آنها ارسال کنید. اگر نه ، نگران نباشید ، زیرا کار خیلی سختی نیست (راهنمای ما در مورد تغییر HTTP به HTTPS را اینجا بخوانید).

در اینجا نسخه کوتاه نحوه دستیابی به گواهینامه SSL آورده شده است:

میزبان با یک آدرس IP اختصاصی
گواهینامه SSL را بخرید
گواهی جدید خود را تأیید و تأیید کنید
گواهی SSL خود را نصب کنید
نسخه HTTP را به نسخه HTTPS امن تغییر مسیر دهید
7) توسعه محتوا
از بسیاری جهات ، عوامل رتبه بندی که بیشترین اهمیت را در سال 2019 دارند ، وابسته به توسعه محتوا است. از افزایش ترافیک مستقیم گرفته تا افزایش تعامل کاربر با سایت شما ، ایجاد محتوای با کیفیت بالا مهم است.

این الزامات را برای محتوای قدرتمندی حفظ کنید که باعث افزایش رتبه می شود:

طول محتوا
در حالی که لزوما طول محتوا یک عامل رتبه بندی تعیین شده نیست ، بین محتوای طولانی تر و رتبه های بالاتر همبستگی مستقیمی وجود دارد.

درباره ی BpBTud6cdg

مطلب پیشنهادی

سئو سایت مشتری

4 راه SEO می تواند تجربه مشتری شما را بهبود بخشد Christian Sculthorp – 17 …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *