بیست اسکریپت قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس اسکریپت
خانه / سئو / 5 مزیت سئو سایت

5 مزیت سئو سایت

بهینه سازی موتور earch (SEO) از امروز مهم تر از گذشته است.

روندهای جدید (به عنوان مثال ، افزایش جستجوی صوتی ، انقلاب هوش مصنوعی) بدین معنی است که اگر می خواهید امروز در آنجا بمانید ، باید بازی سئو خود را ارتقا  سئو سایت دهید.

اگر به دنبال شروع کار با SEO هستید یا می خواهید با حداقل سرمایه گذاری مالی به نتایج بهتری برسید ، در اینجا 15 بهترین ابزار SEO رایگان برای استفاده وجود دارد.

1. Google Analytics
تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل
Google Analytics یک منبع ارزشمند است که برای هر بازاریاب دیجیتالی که در زمینه سئو جدی است ، ضروری است.

این تعداد زیادی از اطلاعات مفید در مورد وب سایت ها از جمله تعداد بازدید سایت ، منابع ترافیکی و جمعیتی موقعیت مکانی را در اختیار شما قرار می دهد.

با اطلاعات دقیق Google Analytics ، بازاریاب های دیجیتال می توانند استراتژی محتوا خود را تغییر داده و تشخیص دهند که چه چیزی کار می کند و چه چیزی انجام نمی شود.

Google Analytics یکی از بهترین ابزارهای سئو رایگان است که هر بازاریاب دیجیتال باید از آن استفاده کند. Google همچنین تعدادی ابزار مهم دیگر مانند PageSpeed ​​Insights ، کلید واژه برنامه ریز ، کنسول جستجو و صفحه را در اختیار شما قرار می دهد.

2. به عموم مردم پاسخ دهید
به عمومی پاسخ دهید
Answer the Public ابزاری نفیس است که داده های ارزشمندی را در مورد سؤالاتی که مردم بصورت آنلاین می پرسند به بازاریابان محتوا ارائه می دهد.

هنگامی که یک کلمه کلیدی را وارد می کنید ، بر اساس آن کلمه کلیدی نمایش داده شد و از آن سؤالات متداول استفاده کرده و با سؤالات و عباراتی که افراد هنگام جستجو برای آن کلمه کلیدی از آنها استفاده می کنند ، گرافیکی جالب ایجاد می کنند.

این داده به سازندگان محتوا بینش نگرانی ها و تمایلات مشتریان بالقوه را می دهد و به آنها این امکان را می دهد تا محتوای بسیار هدفمندی را تهیه کنند که آن نیازها را برطرف سازد.

پاسخ عمومی همچنین پیشنهادات کلمات کلیدی را با استفاده از عبارات مانند “در مقابل” ، “مانند” و “با” ارائه می دهد.

این یک ابزار تحقیقاتی عالی است که به شما کمک می کند تا محتوای بهتری را ایجاد کنید که مردم از آن لذت ببرند و احتمال بیشتری به اشتراک بگذارند.

3. MozBar
موبر
MozBar نوار ابزار رایگان SEO است که با مرورگر Chrome کار می کند. دسترسی آسان به معیارهای پیشرفته در صفحات وب و SERP ها را فراهم می کند.

با استفاده از MozBar ، می توانید به راحتی به صفحه و نمرات دامنه هر صفحه یا سایتی دسترسی پیدا کنید.

ویژگی تجزیه و تحلیل صفحه به شما امکان می دهد عناصری قیمت سئو سایت را در هر صفحه کاوش کنید (به عنوان مثال ، نشانه گذاری ، عنوان صفحه ، ویژگی های عمومی ، معیارهای پیوند).

می توانید در صفحه ای که مشاهده می کنید ، کلمات کلیدی را پیدا کنید ، پیوندها را برجسته و تفکیک کنید و معیارهای لینک سایتهای مختلف را در SERP ها مقایسه کنید.

در صورت نیاز به انجام تحقیقات دقیق در مورد SEO ، MozBar یکی از بهترین گزینه هایی است که باید در نظر بگیرید.

با اشتراک MozPro می توانید ویژگی های حتی پیشرفته تری مانند صفحه بهینه سازی و مشکل در کلمات کلیدی را باز کنید.

4. SEMrush
SEM راش
SEMrush ابزاری عالی برای جستجو در کلمات کلیدی است که از جمله موارد دیگر ، آسان می داند که برای هر صفحه ای در وب رتبه بندی شده است.

این اطلاعات دقیق در مورد آن دسته از کلمات کلیدی از جمله موقعیت آنها در SERP ها ، URL هایی که آنها را برای رانندگی و روند ترافیک طی 12 ماه گذشته در اختیار شما قرار می دهد ، فراهم می کند.

با استفاده از این ابزار بسته بندی شده ویژگی ، می توانید به راحتی بفهمید که رقبای شما برای چه رتبه هایی قرار می گیرند و مطالب عالی را پیرامون آن اصطلاحات و عبارات ایجاد می کنند.

SEMrush همچنین با برنامه های مختلف پرداخت شده ، امکانات و دسترسی نامحدود بیشتری را ارائه می دهد. اگر ارزان نیستند ، اگر می خواهید ویژگی های حق بیمه را آزمایش کنید ، می توانید با یک آزمایش 14 روزه رایگان شروع کنید.

5- کلید واژه
کلید واژه
یکی دیگر از ابزارهای خارق العاده برای یافتن ایده های کلمات کلیدی ، Keyworddit ، ابزاری رایگان است که از کلمات کلیدی از subreddits در Reddit منبع می گیرد و زمینه را فراهم می کند – لیستی از موضوعاتی که در آن از کلمه کلیدی خاصی استفاده شده است.

شما یک Subreddit خاص (مثلاً ، / r / askreddit) تایپ می کنید ، و تعداد انگشت شماری از کلمات کلیدی ، و همچنین حجم جستجوی ماهانه آن شرایط را در ایالات متحده استخراج می کنید.

Keyworddit برای استفاده بسیار آسان است و بینش ارزشمندی بهینه سازی تصاویر را در جهت منافع مخاطبان خاص فراهم می کند.

6. Woorank
Woorank
Woorank یک تحلیلگر مفید وب سایت است که بینش های مفیدی را ارائه می دهد که می تواند به شما در بهبود سئوی سایت کمک کند.

این یک نمره سئو را برای سایت شما و یک “لیست بازاریابی بازاریابی” عملی ایجاد می کند ، که گام هایی را که می توانید برای رفع هرگونه مشکل در سئو سایت خود بردارید ، تشریح می کند.

یکی دیگر از ویژگیهای جالب این ابزار رایگان ، صفحه اشتراک اشتراکی است. در این بخش داده های شبکه های اجتماعی از قبیل تعداد لایک ، اشتراک گذاری ، نظرات ، بک لینک و نشانک در شبکه های اجتماعی محبوب ارائه شده است.

7. تست دوستانه موبایل
تست دوستانه موبایل
الگوریتم جستجوی Google تأکید زیادی بر چگونگی مطلوب بودن یک سایت برای موبایل دارد.

برای این منظور ، ابزار تست دوستانه موبایل Google طراحی شده است تا به شما در تعیین اینکه آیا سایت شما برای گوشی های هوشمند و تبلت ها بهینه شده است کمک می کند.

شما فقط URL سایت خود را تایپ می کنید ، و به سادگی به شما اطلاع می دهد که آیا وب سایت شما سازگار با موبایل است یا خیر.

این ابزار همچنین پیشنهاداتی را در مورد چگونگی بهبود قابلیت دوستی در سایت خود ارائه می دهد.

ویژگی بارگیری اطلاعات صفحه به شما امکان می دهد بدانید که آیا Google می تواند به درستی به همه منابع در یک صفحه خاص دسترسی داشته باشد و در صورت عدم امکان چه کاری انجام دهد.

به یک نیروگاه کسب درآمد تبدیل شوید
یک راهنمای گام به گام بخوانید که چگونه توضیحات متا سودآورترین سوله ها را پیدا کنید ، ترافیک ارگانیک خود را تقویت کنید و از رقبای موفق خود بیاموزید. طراحی شده توسط SEMrush.

بیشتر بدانید
تبلیغات
8. Ubersuggest
Ubersuggest
Ubersuggest یک ابزار تحقیق ساده برای کلمات کلیدی است که داده های برنامه کلیدی کلیدی Google را برای ایده های کلمات کلیدی بر اساس کلمه کلیدی شما ارائه می کند.

این ابزار همچنین داده های مفید برای هر کلمه کلیدی از جمله حجم جستجو ، CPC و سطح رقابت را برمی گرداند.

یکی از ویژگی های عالی Ubersuggest توانایی فیلتر کردن کلمات کلیدی مورد نظر شما در نتایج جستجو نیست.

با نسخه اخیراً به روز شده – Ubersuggest 3.0 ، اکنون می توانید آدرس URL را وارد کرده و معیارهای دامنه را بدست آورید.

9- BROWSEO
BROWSEO
BROWSEO به شما امکان می دهد ببینید وب سایت شما چگونه به موتور جستجو نگاه می کند.

این اساساً صفحه وب شما را از هر سبکی نواری می کند و ساختار زیرین را به شما نشان می دهد. این به شما کمک می کند تا دریابید که آیا بات Google در دسترسی به مطالب مهم سایت شما مشکلی دارد.

یک ویژگی مرتب از این ابزار رایگان جستجوگرها ، پیش نمایش SERP است. این پیش نمایش نحوه نمایش سایت شما در نتایج جستجو را نشان می دهد.

می توانید ببینید که آیا عناوین و توضیحات متا به حد کافی بهینه شده اند و در صورت لزوم تغییراتی ایجاد می کنند.

10. CanIRank
CanIRank
همانطور که از نام آن پیداست ، CanIRank به شما کمک می کند دریابید که آیا می توانید در صفحه اول موتورهای جستجو برای یک کلمه کلیدی خاص رتبه بندی کنید.

بر خلاف سایر ابزارهایی که صرفاً اطلاعاتی در مورد چگونگی کلمات کلیدی رقابتی ارائه می دهند ، CanIRank به شما امکان می دهد احتمال یک عبارت جستجو را رتبه بندی کنید و از AI استفاده می کند تا به شما پیشنهاداتی در مورد چگونگی هدفمندی کلمات کلیدی ارائه دهد.

CanIRank داده های تجزیه و تحلیل رقابتی عالی و مراحل عملی را برای بالاتر بردن رتبه سایت شما با سئو بهتر فراهم می کند.

11. کلمات کلیدی در همه جا
همه جا
کلمات کلیدی همه جا به دلیل لیست گسترده سایتهایی که حجم جستجوی رایگان ، CPC و داده های رقابت را برای آنها فراهم می کند یک ابزار تحقیق کلمه کلیدی ضروری است:

جستجوی گوگل
Google Trends
ای بی
به عمومی پاسخ دهید
برنامه ریز کلمات کلیدی Google
بینگ
اتی
سوول
کنسول جستجوی Google
YouTube
Ubersuggest
با شکوه
تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل
آمازون
کلید واژه Shitter
مرورگر سایت Open Moz
آیا ذکر کردم کاملاً رایگان است؟

و ، این برای Chrome و Firefox موجود است؟

Woorank همچنین دارای یک بخش موبایل عالی است که می توانید اطلاعاتی در مورد چگونگی ارائه صفحات در دستگاه های تلفن همراه و سرعت بارگیری آنها پیدا کنید.

Check My Links یک برنامه افزودنی Chrome است که از طریق صفحه وب شما خزنده می شود و کد وضعیت را برای هر پیوند در صفحه – از جمله پیوندهای شکسته – مشخص می کند.

هر کد وضعیت کد رنگی است با 200 کد وضعیت که به رنگ سبز تیره باز می گردند ، 300 کد وضعیت سبز با رنگ سبز روشن و 400 کد وضعیت بازگشت به رنگ قرمز است.

پس از شناسایی ، می توانید تمام لینک های بد را به کلیپ بورد خود با یک کلیک کپی کنید.

13. شمارش نویسه ابزار Google SERP
شمارش شخصیت ها
در حالی که شمارش شخصیت ها یک روش دیرینه برای ارزیابی توضیحات متا و طول برچسب عنوان بوده است ، واقعیت این است که Google عنوان و توضیحات متا را در تعداد کاراکترها حساب نمی کند. به جای آن از پیکسل ها استفاده می کند.

ابزار Counting Charactions هم تعداد کاراکترها و هم تعداد پیکسل ها را برای اطمینان از ایجاد برچسب های متا که توسط یک بیضی قطع نمی شوند – ارائه می دهد توسط (…) – فراهم می کند.

14. مسیر تغییر مسیر
مسیر تغییر مسیر
برنامه افزودنی مسیر تغییر مسیر پرچم 301 ، 302 ، 404 و 500 کد وضعیت HTTP را نشان می دهد.

علاوه بر این ، تغییر مسیرهای سمت مشتری مانند متا و تغییر مسیرهای JavaScript نیز پرچم گذاری می شوند تا اطمینان حاصل شود که هر مسئله تغییر مسیر فوراً کشف می شود.

هدرهای HTTP مانند انواع سرورها و هدرهای حافظه پنهان و همچنین آدرس IP سرور نیز می توانند با کلیک یک دکمه نمایش داده شوند.

علاوه بر این ، همه این جزئیات را می توان در کلیپ بورد شما برای به اشتراک گذاری آسان یا اضافه کردن یک سند حسابرسی فنی کپی کرد.

15. کنسول جستجوی Google
کنسول جستجوی Google
آخر ، بدون شک کم و بیش ، این لیست بدون ذکر کنسول جستجوی Google کامل نمی شود.

گذشته از این واقعیت ، داده ها از Google تهیه می شوند ، کنسول جستجوی Google غنی ​​از بینش های مربوط به:

کلمه کلیدی و عملکرد URL.
موارد نمایه سازی
قابلیت استفاده موبایل
وضعیت نقشه سایت
و خیلی بیشتر!
برخورد به بزرگراه SEO در 2

درباره ی BpBTud6cdg

مطلب پیشنهادی

سئو اینستاگرام

پیشرفت های دقیق سئو سایت  بین صفحه متفاوت است ، با صفحاتی که تصاویر زیادی …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *