بیست اسکریپت قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس اسکریپت
خانه / نوشته های مرتبط / روش های آموزش سئو

روش های آموزش سئو

 

1 – بسیار مکرر ارسال کنید یا کیفیت بسیار بالایی ارسال کنید

بازاریابان موفقیت آمیز موافقند که تعداد ارسال این سایت بر حضور رسانه های اجتماعی آنها تا حد زیادی تأثیر دارد. به خاطر داشته باشید که برای اینکه بتوانید آن را در دنیای رسانه های اجتماعی بزرگ کنید ، باید مخاطبان خود را درگیر نگه دارید. هرچه هرچه بیشتر روی حساب های خود پست کنید ، میزان تعامل بیشتر خواهد شد. چرا؟ خوب ، زیرا اگر مخاطبان شما نام تجاری شما را اغلب نبینند ، آنها علاقه خود را از دست می دهند و در نهایت به دنبال برند دیگری برای دنبال کردن می گردند.

 

سئو سایت

آیا PewDiePie را می شناسید؟ او محبوب ترین پوستر YouTube است و او این کار را با ارسال ویدئویی از خودش تقریباً هر روز سالها انجام داد. پست های وی از بالاترین کیفیت برخوردار نبودند ، اما او کانال خود را به تنهایی با شخصیت خود فروخت. این به اندازه کافی خوب بود که برایش میلیون ها دلار درآمد شرکت های وابسته بدست آوریم.
اگر نمی توانید پست های مکرر ایجاد کنید که جذاب هستند ، بنابراین پست های بسیار باکیفیتی را به ندرت انتخاب کنید. موفقیت دیگر YouTube Lemmino است. ممکن است صاحب کانال ، دیوید وونگشتدت برای تولید یک فیلم بیش از یک ماه زمان ببرد ، اما آنها از چنان کیفیتی منحصر به فرد برخوردار هستند که صدها هزار بازدید در روز انتشار خود دریافت می کند. اولین پست کامل مستند او به نام “واقعیت شبیه سازی شده” برای تولید سه ماه به طول انجامید و در سراسر هیئت تحسین شد.

2 – رسانه های اجتماعی هنوز کاملاً به کلمات کلیدی متکی هستند

اولین تکنیک SEO که باید از طریق آن به وب سایت SEO خود انتقال دهید استفاده شما از کلمات کلیدی است. موتورهای جستجو در رسانه های اجتماعی بر اساس سرعت محبوبیت خود ، پست ها را ارتقا می بخشند ، اما حتی موتورهای جستجوگر نیز برای یافتن پست های شما به کمک نیاز دارند. مناسب ترین کلمات کلیدی را که می توانید پیدا کنید انتخاب کنید و آنها را اضافه کنید. آنها را به صفحه خود ، توضیحات محصول ، مقالات اضافه کنید ، Google باید بداند که چه چیزی را جستجو کند. اگر فاقد الهام هستید ، ممکن است بخواهید خدمات بازاریابی محتوا را در LYFE Marketing انجام دهید. مکان عالی دیگر برای گرفتن ایده یا کمک به انواع مختلف نوشتن برای کمپین رسانه های اجتماعی شما می تواند در خدمات نوشتن از سر گرفته شود.
محدودیتی برای تعداد کلمات کلیدی اضافه شده وجود ندارد ، اما سعی کنید انواع کلماتی را که افراد ممکن است در موتورهای جستجو تایپ کنند تصور کنید تا بتوانید پست های خود را پیدا کنید. به عنوان مثال ، مردانی که به دنبال مقاله در مورد دوستیابی هستند ، همیشه ممکن است تایپ نکنند ، “ده روش برتر برای ضربه زدن به هوتی ها.” کانال های رسانه های اجتماعی موتورهای جستجو نیز هستند ، بنابراین عاقلانه است که با آنها چنین رفتار کنیم.

 

آموزش سئو

4 – تصاویر هنوز هم به عنوان یکی از قوی ترین تکنیک های SEO شما عمل می کنند

پست های رسانه های اجتماعی بدون تصاویر مقاصد موفقیت آمیزتری نسبت به پست های دارای تصاویر دارند. واقعیت این است که تصاویر توجه مردم را به خود جلب می کنند. فقط مراقب باشید که تصویر شما به طور مستقیم با متن موجود در پست رسانه اجتماعی شما ارتباط داشته باشد ، به خصوص اگر به دنبال افرادی هستید که به وب سایت شما مراجعه کنند و تبدیل (خرید / اشتراک) کنند. برخی از افراد ممکن است پیوند شما را بر اساس تصویر کلیک کنند بدون اینکه به متن مورد نظر خود در پست رسانه اجتماعی خود اضافه کنید. اگر می خواهید افراد را به سمت وب سایت خود بکشید تا به آنها بفروشید ، از این امر آگاه باشید. شما نمی خواهید انتظارات متناقض با صفحه فرود خود داشته باشید. این به طور چشمگیری نرخ گزاف گویی صفحه شما را افزایش می دهد.
5 – اصول برند خود را هنگام اتصال به وب سایت خود فشار دهید

فراموش نکنید که پروفایل های رسانه های اجتماعی و پست های شما ممکن است در کنار صفحات وب شما در نتایج موتور جستجوی Google ظاهر شوند. به همین دلیل است که باید اصول برند خود را در پست های رسانه های اجتماعی و همچنین وب سایت خود فشار دهید. Google اطلاعات متقابل را در نظر گرفته و شما را بالاتر از نتایج موتور جستجوی Google قرار می دهد. همچنین هنگامی که افراد به جستجوی مواردی می پردازند که مربوط به اصول نام تجاری شما باشد ، می توانید در شبکه های رسانه های اجتماعی Google دارای رتبه بالاتر نیز باشید.

6 – با رسانه های اجتماعی فعلی و قوانین Google SEO به روز باشید

Google قاعده تغییر نمی دهد هر چند وقت یکبار. موتور جستجوگر گوگل این روزها دستکاری به مراتب دشوارتر است ، به همین دلیل خطر ویرانگر بروزرسانی های گوگل مانند Google Penguin و Panda دیگر مدیر وب سایت ها را نگران نمی کند.

این هزینه می کند که با قوانین فعلی سئو برای Google و رسانه های اجتماعی به روز باشید. مدتی پیش آمد که اسپم کردن کلمات کلیدی محبوب باعث تقویت رسانه های اجتماعی شد ، اما چنین روشهایی این روزها به مراتب کمتر کارآمد هستند. این روزها به نظر می رسد میزان لایک و اشتراک گذاری پست های شما بیشتر از هر چیز دیگری در رتبه بندی رسانه های اجتماعی شما تأثیر می گذارد. آیا این همه فردا تغییر خواهد کرد؟ برای فهمیدن انگشت خود را روی نبض نگه دارید.

7 – یاد بگیرید که چگونه Spider صحبت کنید

همان تکنیک های SEO را که با وب سایت خود استفاده می کنید با پست های رسانه های اجتماعی خود اعمال کنید. به عنوان مثال ، ایده خوبی است برای پیوند دادن صفحات وب و وب سایتهای جداگانه خود. همچنین ایده های خوبی است که می توانید پست های رسانه های اجتماعی خود را ، به ویژه کراس اوور از مکان هایی مانند فیس بوک به توییتر ، Google+ به YouTube و غیره در هم پیوند دهید. اگر مطمئن نیستید که کدام سیستم عامل ها را به هم پیوند دهید یا کدام یک از بهترین ها برای ارتقاء هستند ، می توانید اطلاعات بیشتری در مورد کدام سیستم عامل رسانه های اجتماعی برای کسب و کار خود کسب کنید.

ایده خوبی است که یک کلمه کلیدی به نام و متن alt تصاویر خود را در وب سایت خود اضافه کنید و با رسانه های اجتماعی می توانید یک کار بسیار مشابه انجام دهید. هنگام بارگذاری ، یک کلمه کلیدی مرتبط را به عنوان تصویر خود اضافه کنید ، به خصوص اگر می خواهید تصویر خود را در موتور جستجوی Google تصاویر نشان دهید. ماهیگیران را فراموش نکنید:

8 – تبلیغات Adwords را برای ایجاد عنوان های مؤثر و برچسب های توضیحات کپی کنید

اگر از Google Adwords برای کمک به شما در کلمات کلیدی و عناوین قابل استفاده استفاده نمی کنید ، باید فوراً شروع کنید. از آن به صورت رایگان استفاده کنید و کلمات کلیدی عالی را برای وب سایت خود کشف کنید. همین کلمات کلیدی را در پست های رسانه های اجتماعی خود اعمال کنید ، به خصوص اگر به صفحات وب که از همان کلید واژه ها استفاده می کنید ، پیوند دارید. این هنوز هم یکی از رایج ترین و مفیدترین تکنیک های سئو است که می توانید بدون پرداخت هزینه ابزارها از آنها استفاده کنید.

تکنیک های SEO خود را در کمپین های رسانه های اجتماعی خود کپی کنید

تکنیک های SEO که برای SEO خود در صفحه استفاده می کنید ممکن است به راحتی به کمپین رسانه های اجتماعی شما منتقل شود. از همان تکنیک های سئو استفاده کنید ، و سپس بر محبوب تر کردن پست های رسانه های اجتماعی خود تمرکز کنید. چگونه این مقاله را پیدا کردید؟ آیا از طریق رسانه های اجتماعی ، پیوندی از وب سایت دیگری بازدید کرده اید یا در گوگل پیدا کرده اید؟ از چه کلمات کلیدی برای تبلیغ این مقاله در رسانه های اجتماعی استفاده می کنید؟ ما از همان رسانه های اجتماعی و تکنیک های سئو وب سایت که در این مقاله ذکر شده استفاده کردیم تا این پست را تبلیغ کنیم – و آنها به این دلیل کار کردند که شما این مقاله را پیدا کردید. این گرد و غبار بر روی سرور فراموش شده جمع نمی شود ، افرادی مانند خودتان آن را می خوانند. در مورد آن فکر کنید
نتیجه گیری – تمام نکات را به عنوان یک کل در نظر بگیرید

هنگام یادگیری رانندگی اتومبیل ، دستورالعمل فرمان و ترمز را به تنهایی انجام نمی دهید. شما باید تمام آنچه را که یاد می گیرید در یک ترکیب واحد که سپس برای رانندگی استفاده می کنید ترکیب کنید. با گذشت زمان ، شما به تدریج مهارت های رانندگی خود را بهبود می بخشید تا شانس تصادفات به شدت کاهش یابد. همین مفهوم را می توان در مورد SEO اجتماعی رسانه های اجتماعی خود استفاده کرد. انتخاب نکنید و کدام یک از این نکات را دنبال کنید ، باید همه آنها را تست کرده و دوباره آزمایش کنید.

چنین فداکاری برای کمپین رسانه های اجتماعی شما ممکن است به یک منبع درآمدی برای یک تجارت جدید تبدیل شود ، اما ارزش آن را دارد. اگر موضع گیری کنید که در آن روی بهبود کارآیی رسانه های اجتماعی خود متمرکز شوید ، صعود به طرز چشمگیری از تخلیه منابع شما بیشتر است. پس از هر کارزار ، سعی کنید ضمن اینکه منابع را از مناطق کم تولید کمپین رسانه های اجتماعی خود حذف کنید ، چه کار کرده و آن را تقویت کنید.

درباره ی BpBTud6cdg

مطلب پیشنهادی

سئو سایت چگونه میتواند باعث افزایش درآمد شود؟

شما می توانید با رفع خطاهای فنی در سئو سایت خود و با بهبود محتوای …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *