بیست اسکریپت قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس اسکریپت
خانه / طراحی سایت / طراحی سایت ارزان

طراحی سایت ارزان

درست وقتی فکر کردید آینده مسطح است ، مارک هایی مانند Pitch و Stripe وزن مارک تجاری خود را در پشت شکل جدیدی از مدل های قدیمی قرار می دهند: 3D.

از سبک نمایش تصویر برش که محبوبیت Slack راضی نیست ، راضی نیستند ، طراحان به دنبال اضافه کردن عمق و واقع گرایی به گرافیک هایی هستند که برای تار شدن مرزهای بین دنیای دیجیتال و فیزیکی طراحی شده اند.

به یک معنا ، این تضاد بین محصولات دیجیتالی و انسان ها را تیزتر می کند ، حتی اگر آنها را به فضاهای تخیلی نزدیک کند ، جایی که افراد می توانند عناصر دیجیتالی را درک و دستکاری کنند (مانند نمودارها و نمادهای بخش قهرمان Pitch). شما نمی توانید کمک کنید اما به ادعای رایج فکر کنید که اختلال واقعی فیس بوک راهی است که ما ، کاربران آن را به محصول تبدیل کرده است – و تعجب نکنید که آیا طراحان ناخودآگاه نمی خواهند علیه این مفهوم فشار بیاورند.

البته ، اگر این طور باشد ، این مانند یک تکامل صرفاً افزایشی است. این طرح ها به قدری انسانیت خود را به عنوان اعطای آنها از تصاویر تخت به کارتون ، به انسان نمی دهد.

با توجه به این نکته ، شاید انیمیشن کارت اعتباری بسیار واقعی تر استریپ نگاهی اجمالی به آینده ای داشته باشد که در آن می توان فیزیکی و دیجیتالی را به این ترتیب ارائه کرد.

2. از کلمات کلیدی بازیگوش گرفته تا لوگوی جدی – یعنی ، Helveticization از هویت برند
در سال 2018 ، ما دیدیم که چندین مارک بسیار مشهور از هویت نام تجاری کاملاً عجیب و غریب به سمت دیگر … ahem … انتظار می رود … بدون سریال هستند.

بنابراین هر پروژه طراحی وب شروع می شود ، تعیین اهداف ، ابزار و کاربردهای کاربران مهم است. حداقل برای داشتن یک وب سایت با بیش از 1.8 میلیون وب سایت دیگر در اطراف ، بسیار مهم است. فقط به سؤالات ساده پاسخ دهید:

چه کسی قصد استفاده از وب سایت شما را دارد؟ (اشاره: پاسخ ها نمی توانند “همه” باشند)
چرا آنها از آن استفاده می کنند؟
چه مشکلی را حل خواهد کرد؟
چه چیزی باعث خواهد شد که آنها بخواهند دوباره به عقب برگردند (و آیا لازم است)؟
چه چیزی وب سایت شما را خاص می کند؟
تمام پاسخ های این و سایر سؤالات از این نوع ، نوع وب سایت شما را مشخص می کند. چرا این مهم است؟ از آنجا که درک می کنید که کاربران از وب سایت شما چه انتظاری دارند و چگونه به آنها می دهید. بنابراین ، امروز ما در مورد انواع وب سایت های مختلف بحث می کنیم.

انواع مختلف وب سایت چیست؟
بیایید با اصول اولیه شروع کنیم. وب سایت مجموعه ای از صفحات وب است که مطالب متنوعی از جمله متن ، تصاویر ، فیلم ، صدا و … را در اختیار کاربران قرار می دهد. آنها با نام دامنه شناسایی می شوند و در یک وب سرور منتشر می شوند. بدیهی است ، اگر از مردم بخواهید که وب سایت ها را طبقه بندی کرده و انواع مختلفی را توصیف کنند ، پاسخ های کاملاً متفاوتی دریافت خواهید کرد زیرا عوامل زیادی در این بخش تأثیر دارند ، از موضوعات کاملاً فنی گرفته تا اطلاعات ارائه شده و اهداف ارائه شده در وب سایت.

عوامل اصلی طبقه بندی که برای این بررسی استفاده خواهیم کرد ، قابلیت ، محتوا و طراحی است.

عملکرد محتوا
در مورد منظم و مقیاس تغییرات محتوا ، ممکن است همه وب سایتها به دو گروه بزرگ تقسیم شوند – استاتیک و تعاملی (پویا). به طور خلاصه ، این طبقه بندی بر اساس فرکانس که با آن محتوای وب سایت به روز می شود.

وب سایت های ثابت (ثابت) وب سایت های اصلی هستند. آنها غالباً محتوای خود را تغییر نمی دهند و توسط کاربران به روز نمی شوند. اکثر اوقات ، وب سایت هایی از این نوع به جای تعامل ایجاد می شوند تا اهداف اطلاعاتی داشته باشند.

وب سایت های پویا کسانی هستند که محتوای آنها مرتباً به روز می شود. حتی بیشتر ، کاربران مختلف اغلب اطلاعات متفاوتی را مشاهده می کنند. تجربه خود را با هر وب سایت تجارت الکترونیکی به خاطر بسپارید: آنچه در هنگام افتتاح یک وب سایت خاص مشاهده می کنید به عوامل مختلفی از قبیل مکان ، سابقه جستجوی شما ، ورود به سیستم یا ورود به سیستم ، ارتباط برخی موقعیت ها با فصل بستگی دارد. فروش گرم و غیره و غیره با تجزیه و تحلیل تمام این موارد ، وب سایت باید محتوای خود را به روز کند. از این گذشته ، کاربران ممکن است برخی مطالب را به تنهایی تولید کنند یا آنچه را که می خواهند با فیلترها ، برچسب ها و موارد مشابه مشاهده کنند ، سفارشی کنند – در این حالت ، وب سایت باید به کلیه اقدامات به صورت پویا پاسخ دهد و محتوای به روز شده را به کاربران نشان دهد. جای تعجب نیست که ، ما اغلب با وب سایت هایی از این نوع ارتباط برقرار می کنیم بسیار بیشتر از آنهایی که استاتیک هستند ، فقط به این دلیل که کاربران اینترنت فقط از برخی از اطلاعات بیشتر از یک منبع وب می خواهند.

کارایی و هدف
طبقه بندی دیگر مبتنی بر کارکردهای اصلی وب سایت و مشکلات حل شده برای کاربران است. از محبوب ترین انواع امروز می توان به موارد زیر اشاره کرد.

وب سایتهای ارائه شخصی همانهایی هستند که فرد را در دیدگاه خلاق یا حرفه ای ترویج می کنند. در اینجا می توانید پرتفوی های مختلف ، وبلاگ های نویسندگان و معلمان و غیره را پیدا کنید.

وب سایتهای شرکتی سطح بعدی تبلیغاتی هستند زیرا هدفشان ارائه شرکت است. مخاطبان اصلی آنها مشتریانی هستند که خدمات خریداری می کنند و تبدیل آنها به معامله یا قرارداد منجر می شود. بنابراین ، این وب سایت باید اطلاعاتی در مورد خدمات و گردش کار ارائه دهد ، مزایای اصلی و فلسفه شرکت را به اشتراک بگذارد ، نمونه کارها و علائم اعتماد مانند توصیفات و بررسی ها را نشان دهد. وب سایت باید مارک شرکت را به عنوان معتبر ، قابل اعتماد و حرفه ای ارائه دهد ، همچنین ارتباط مستقیمی با نمایندگان شرکت به مشتریان بالقوه برقرار می کند. از این گذشته ، بخش دیگری از کاربران هدف ممکن است شامل افرادی باشد که مایل به کار در شرکت هستند: در این حالت ، وب سایت دارای اطلاعاتی در مورد تیم ، جای خالی های موجود ، الزامات مربوط به پرسنل و همچنین فعالیت ها و رویدادهای شرکت است.

وب سایت های تجارت الکترونیک امروزه دسته موشکی را ارائه می دهند: هدف اصلی آنها فروش یک کالا یا خدمات به مشتریان بصورت آنلاین است. پلت فرم تجارت الکترونیکی به کاربر امکان می دهد تا با استفاده از وسایل الکترونیکی و اینترنت ، تمام مسیر از انتخاب به خرید واقعی را طی کند. تمام مراحل از جمله پرداخت ، تحویل ، بررسی و غیره را در نظر می گیرد ، دو نوع وب سایت تجارت الکترونیکی وجود دارد: فروشگاه هایی که فروشگاه ها و زنجیره های موجود را دارند و آنهایی که فقط به صورت آنلاین و بدون فروش واقعی کالا فعالیت می کنند. .

اشتراک وب سایت (سهام) سیستم عامل هایی است که به کاربران امکان می دهد محتوای مختلفی از جمله عکس ، فیلم ، موسیقی ، گرافیک ، کپی و غیره را به اشتراک بگذارند ، به نوبه خود ، سایر کاربران بسته به بستگی به آنها ، می توانند محتوای مورد استفاده خود را برای استفاده در اهداف خود بارگیری کنند. استراتژی پلتفرم

وب سایتهای آموزشی یک حوزه عظیم دیگر از سیستم عاملهای آنلاین آموزنده را ارائه می دهند. این وب سایتهایی هستند که برای یادگیری چیزهای جدید محتوا دارند ، از دائره المعارف ها و کتابخانه ها گرفته تا درس های آنلاین و دوره های حرفه ای. این موارد همچنین ممکن است شامل موزه ها ، گالری ها و وب سایت های نمایشگاهی باشد.
وب سایت های دایرکتوری در نسخه وب خود صفحات زرد را به شما یادآوری می کنند. در اصل ، آنها لیست ها یا فهرستهای عظیمی از داده های سازمان یافته در اطراف یک منطقه یا موضوع هستند (برای مثال ، تمام مدارس در یک شهر خاص).

وب سایت های ویدئویی (پخش) همه بر اساس محتوای ویدیو است: اینها ممکن است خدمات تلویزیون آنلاین یا سیستم عامل های جریان باشند.

وب سایت های Crowdfunding با هدف جمع آوری پول برای اهداف مختلف ، از موسسات خیریه گرفته تا استارتاپ ها و سرمایه گذاری های تجاری انجام می شود.
وب سایتهای ارتباطی (اجتماعی) هدف اصلی ایجاد بستر را دارند که در آن افراد قادر به تبادل نظر و اشتراک افکار باشند. آنها ممکن است طول مختلف پیام (از پیچش کوتاه تا خواندن طولانی در Medium) ، انواع مختلف محتوای اصلی ، مضامین و گروه بندی اجتماعی داشته باشند. به هر حال ، وب سایت های شبکه های اجتماعی نه برای خودنمایی بلکه برای ارتباط ایجاد می شوند و معمولاً مبتنی بر محتوای تولید شده توسط کاربر هستند.

وب سایت های خبری نوعی مجله یا روزنامه آنلاین است. هدف آنها اطلاع رسانی به کاربران در مورد آخرین اخبار و رویدادها است. این منابع ممکن است جهانی باشد (شامل چندین جهت و موضوع) یا خاص (اخبار طراحی ، اخبار مد ، اخبار اقتصادی و غیره)

طراحی وب سایت ارزان

پاسخگویی
این یک راز نیست که اکنون مردم به جای رایانه های شخصی یا لپ تاپ ها بیشتر با تلفن های همراه خود انجام می دهند. این امر به آنها امکان می دهد تا بسیاری از موارد را در حال انجام انجام دهند ، بنابراین کاربران امروز انتظار ایجاد رفتار احترام آمیز از سازندگان وب سایت را دارند. وب سایت ها که برای رایانه ها طراحی و ساخته می شوند باید با عملکردی مؤثر در دستگاه های تلفن همراه در اندازه های مختلف و سیستم های عملیاتی سازگار شوند. با شناخت نقش بزرگ سازگاری با موبایل ، گوگل آن را یکی از ویژگی های اصلی تأثیرگذار بر رتبه وب سایت در موتور جستجو اعلام کرد. از این منظر ، سه نوع اصلی وب سایت وجود دارد.

وب سایت استاتیک از صفحات یک اندازه و طرح برای همه دستگاه ها استفاده کرده و بهینه سازی نشده است. این بدان معناست که اگر آن را روی تلفن هوشمند باز کنید ، باید آن را به صورت دستی بزرگنمایی کنید – که این واقعاً راحت نیست. اگرچه ممکن است از لحاظ سرعت بارگذاری صفحه وب سریعتر باشد ، حتی این عامل نمی تواند باعث ناراحتی افراد شود که صفحات روی صفحه را برای خواندن یا ضربه زدن به دکمه بزرگنمایی می کنند. با بیش از 50٪ درخواست های جستجو از طریق موبایل ، داشتن یک وب سایت استاتیک خطر از دست دادن بخش بزرگی از مخاطبان را به دنبال دارد.

سئو سایت

وب سایت Fluid (Liquid) بدون در نظر گرفتن دستگاهی که روی آن باز شده ، همان نسبت صفحه را حفظ می کند. این بدان معناست که عناصر ناوبری و تعامل به همان نسبت نسبی از فضای به اندازه صفحه نمایش می گیرند.

وب سایت پاسخگو دارای بالاترین سطح سازگاری است. این برای اهداف مختلف کاملاً بهینه شده است ، بدین معنی که در دستگاه های مختلف متفاوت به نظر می رسد. این روش زمان و تلاش بیشتری را می طلبد ، اما ناوبری را بسیار شهودی تر نشان می دهد تا عناصر تعاملی کلیدی را به درستی هر وسیله ای نشان دهد. نیازی به گفتن نیست ، این سازگارترین کاربرپسند است.

 

درباره ی BpBTud6cdg

مطلب پیشنهادی

ویژگی های شرکت طراحی سایت

هزینه و کیفیت یک شرکت طراحی سایت خوب می داند چگونه تعادل بین هزینه های …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *