بیست اسکریپت قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس اسکریپت
خانه / سئو / سئو سایت مشتری

سئو سایت مشتری

4 راه SEO می تواند تجربه مشتری شما را بهبود بخشد
Christian Sculthorp – 17 فوریه 201731،203 بازدید
به اشتراک گذاشتن توییت در لینکدین

وقتی به سئو فکر می کنید ، معمولاً به “ترافیک” فکر می کنید.

در حالی که SEO به عنوان   آموزش طراحی سایت یک عامل مهم در هر ترکیبی از بازاریابی صالح باقی مانده است ، می تواند کارهای بیشتری را انجام دهد بلکه می تواند کارهای بیشتری را انجام دهد تا فقط ترافیک قیف را به سایت شما هدایت کند.

در حقیقت ، در صورت استفاده صحیح ، SEO نیز می تواند ابزاری قدرتمند برای بهبود تجربه مشتری شما باشد.

به راحتی قابل درک است که چرا: Google می خواهد بهترین تجربه ممکن کاربران را به کاربران خود تحویل دهد. سایت هایی که روی CX و UX تمرکز می کنند ، در رده بندی از سایرین تمایل دارند.

در این مقاله ، 4 روش برای استفاده از سئو برای بهبود تجربه مشتری خود را به شما نشان خواهم داد.

1. به مشتریان کمک کنید تا آنچه را که لازم دارند پیدا کنند

مشتریان شما اغلب به موتورهای جستجو رجوع می کنند تا دریابند که چگونه از محصولات شما استفاده می کنند و مشکلات محصول را حل می کنند. با ایجاد محتوا که چنین نگرانی هایی را برطرف می کند ، می توانید SEO را به یک تاکتیک خدمات قدرتمند مشتری تبدیل کنید.

مثالی را در نظر بگیرید: وقتی کاربر “چگونه روش پرداخت را در Adobe تغییر دهد؟” جستجو می کند ، اولین نتیجه ای که او می بیند صفحه راهنمایی از Adobe است.

کارت اعتباری تغییر Adobe

این صفحه به طور موثری یک مشکل مشترک مشتری  قیمت سئو سایت را حل می کند و در کل کانال های پشتیبانی معمولی (تلفن ، ایمیل) را دور می زند. به دلیل SEO قوی ، این صفحه در کادر “قطعه برجسته” Google نیز در صدر SERP قرار دارد.

نقشه های سفر مشتری را در نظر بگیرید و در هر مرحله مسائل و نگرانی های احتمالی را شناسایی کنید. در مرحله بعدی ، برای هر مرحله که متمرکز بر پاسخگویی به سؤالات مشتری است ، محتوای مرتبط ایجاد کنید.

مرحله کشف: ویژگی ها ، مزایا و مطالعات موردی را برجسته کنید.
مرحله ملاحظات: تمرکز خود را بر روی مقایسه محصول ، کاغذهای کاغذی عمیق ، راهنمای محصولات و توصیفات متمرکز کنید
مرحله تصمیم گیری: در صفحات قیمت گذاری ، بررسی ، خرید راهنمای خرید و فروش متمرکز شوید.
مرحله خدمات: برجسته سؤالات متداول ، صفحات پشتیبانی ، راهنماهای کاربر و غیره.
با ایجاد و بهینه سازی محتوا برای هر مرحله از سفر ، تجربه مشتری را به شدت بهبود می بخشید.

2. برای بهبود قابلیت کشف مطالب از همپوشانی استفاده کنید

ساختمان پیوند داخلی یک سنگ بنای سئو در صفحه خوب است. این شامل ایجاد پیوند به صفحات در سایت خود برای کمک به موتورهای جستجو در اولویت بندی و خزیدن صفحات شما می باشد. Google صفحات با پیوندهای داخلی زیادی را “مهمتر” می داند.

با این حال ، شما همچنین می توانید برای کمک به مشتریان برای یافتن محتوای کمتر محبوب خود ، از interlinking استفاده کنید.

به عنوان مثال ، کاربرانی که در صفحه شما یک وبلاگ در مورد “تاکتیک های CRO” در صفحه شما می خوانند ، نمی توانند صفحه شما را با عنوان “نوشتن متن CRO” به تنهایی کشف کنند.

اما اگر به این صفحه در مقاله خود پیوند دهید ، مستقیماً به آنها کمک می کنید تا محتوای اضافی را پیدا کنند که به نظر شما مفید باشد (بهبود تجربه آنها).

پیوندهای “ممکن است شما دوست داشته باشید” را در انتهای هر مقاله درباره مشتری مشاهده کنید:

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

چنین پیوندهای داخلی دو کار را انجام می دهند:

آنها به شما در راهنمایی تجربه مشتری کمک می کنند. با استفاده از پیوندهای داخلی استراتژیک ، می توانید یک “روایت” را ترسیم کنید و سفر مشتری را مشخص کنید.

آنها معیارهای تعامل را بهبود می بخشند. نرخ گزاف گویی پایین ، بازدیدهای بیشتر صفحه و زمان طولانی تر در سایت را مشاهده خواهید کرد. این می تواند تأثیر مثبت SEO داشته باشد.

مهم است که پیوندهای داخلی شما اجباری به نظر نرسند. آنها باید به یک مقاله مرتبط منتهی شوند ، نه بر روی مماس. در حالی که می خواهید SEO از لینک های داخلی بهره مند شود ، می خواهید روی تجربه مشتری نیز تمرکز کنید.

3. بهبود سرعت سایت

سرعت سایت شما اهمیت دارد. گوگل از سال 2010 از سرعت سایت به عنوان عامل رتبه بندی استفاده می کند. مطابق با به روزرسانی جدیدتر ، Google برای تعیین رتبه بندی جستجوی تلفن همراه ، شروع به کار با سرعت در سایت موبایل می کند.

در حقیقت ، ما می توانیم تاثیر سرعت سایت  سئو رایگان و رتبه در SERP ها را تجسم کنیم.

سرعت متوسط ​​بار صفحه

با این حال ، یک سایت سریعتر فقط دارای مزایای SEO نیست. همچنین تأثیر قابل توجهی در سطح CX ، UX و سطح نامزدی دارد.

به عنوان مثال ، هنگام طراحی مجدد سایت خود ، روزنامه فایننشال تایمز دریافت که یک تاخیر 1 ثانیه منجر به افت 5 درصدی خوانندگان شده است. یک نظرسنجی دیگر در گوگل نشان داد که وب سایتهای با بار آهسته دلیل اصلی ناامیدی در بین کاربران آنلاین است.

به این معنی که: اگر می خواهید در سئو برنده شوید ، باید سرعت سایت را بهبود بخشید. و با بهبود سرعت سایت ، تجربه مشتری بهتری نیز خواهید دید.

برخی از استراتژی هایی که می توانید برای بهبود زمان بار استفاده کنید شامل فشرده سازی صفحه (و تصاویر) ، کاهش تعداد افزونه ها و میزبانی سایت شما در یک سرور اختصاصی است.

برای بررسی سرعت بار فعلی سایت خود ، ابزارهایی مانند Pingdom و GTmetrix را بررسی کنید.

زمان بارگذاری سایت ایده آل (طبق گوگل) 500 میلی ثانیه است.

4- روی دوستی موبایل تمرکز کنید

مردم با سرعت ضبط از دسک تاپ به سمت تلفن همراه مهاجرت می کنند. این تغییر رفتار ، نحوه تعامل آنها با وب را تغییر می دهد.

در سال 2016 ، بیش از نیمی از تمام جستجویهای جستجو توسط Google از دستگاه های تلفن همراه تهیه شده اند. در نوامبر سال گذشته ، استفاده از وب تلفن همراه به طور رسمی استفاده از وب دسک تاپ را گرفتار کرد.

Google ترافیک تلفن همراه را بسیار مهم می داند که از دوستی تلفن همراه به عنوان یک عامل رتبه بندی استفاده می کند. بروزرسانی اخیر “mobilegeddon” به طور خاص سایتهایی را هدف قرار داده است

به خوبی در صفحه های موبایل ارائه نمی شود.

داده ها واضح است: در سال 2017 ، SEO  تعرفه سئو خوب با دوستی با تلفن همراه برابر است.

یک سایت دوستدار موبایل از پیمایش حداقل (مخصوصاً افقی) جلوگیری می کند ، سریع بارگیری می شود و از عناصر فلش نیز جلوگیری می کند (اکثر مرورگرهای موبایل بطور محلی از آن پشتیبانی نمی کنند).

این فاکتورها هنگام ترکیب ، نقش مهمی در ارائه تجربه موبایل ستاره ای دارند که تأثیر مثبت بر CX ، به ویژه در دستگاه های تلفن همراه دارد. اگر کاربران نتوانند سایت شما را روی رایانه های لوحی / تلفن همراه هدایت کنند ، یا مجبور شوند برای یافتن آنچه مورد نیاز است بی وقفه حرکت کنند ، آنها آن را رها می کنند

درباره ی BpBTud6cdg

مطلب پیشنهادی

سئو اینستاگرام

پیشرفت های دقیق سئو سایت  بین صفحه متفاوت است ، با صفحاتی که تصاویر زیادی …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *