بیست اسکریپت قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس اسکریپت
خانه / سئو / سئو اینستاگرام

سئو اینستاگرام

پیشرفت های دقیق سئو سایت  بین صفحه متفاوت است ، با صفحاتی که تصاویر زیادی دارند از CDN بیشترین بهره را می برند.

اگر می خواهید CDN را شروع کنید ، بهترین گزینه های شما MaxCDN و Cloudflare است.

MaxCDN یک CDN کامل است ، به این معنی که فقط خدمات CDN را ارائه می دهد. آنها مراکز بیشتری دارند و فقط بر بهبود زمان بار تمرکز می کنند.

از طرف دیگر Cloudflare ، خدمات CDN را با ویژگی های امنیتی و بهینه سازی ترکیب می کند.

موردی که شما انتخاب می کنید به این بستگی دارد که آیا شما می خواهید آن ویژگی های اضافی را داشته باشید یا فقط می خواهید روی بهبود سرعت متمرکز شوید.

و در هر صورت ، راه اندازی یک فرآیند نسبتاً سریع است.

اگر با MaxCDN بروید ، با ایجاد “منطقه کشش” شروع می کنید. “در” پانل مدیریت “روی” مناطق “کلیک کنید.

تصویر چسبیده 0 2
سپس بر روی “ایجاد Pull Zone” کلیک کنید.

مناطق کشیدن وب سایت خود را سرعت بخشید
در اینجا ، باید URL اصلی سرور خود ، و همچنین یک نام و برچسب برای منطقه کشش خود را وارد کنید.

تصویر چسبیده 0 4
بعد از کلیک بر روی ایجاد ، URL را برای CDN خود ، مانند cdn.yourdomain.netdna-cdn.com مشاهده خواهید کرد. این مورد را در دفترچه یادداشت یا مکان دیگری که به راحتی در دسترس است کپی کنید. (چند دقیقه به آن نیاز خواهید داشت.)

در مرحله بعد ، با کلیک بر روی دکمه “مدیریت” در کنار منطقه کشش خود ، باید “منطقه محتوا” ایجاد کنید. روی “تنظیمات” کلیک کنید و چندین زیر دامنه را در قسمت “دامنه های سفارشی” وارد کنید.

این موارد معمولاً باید cdn.yourdomain.com ، cdn1.yourdomain.com ، cdn1.yourdomain.com ، cdn3.yourdomain.com و غیره باشد.

تصویر چسبیده 0 11
(این قالب نامگذاری یک روش استاندارد است و به خاطر می آورید که در صورت بروز مشکلات یا نیاز به مشورت با یک توسعه دهنده ساده باشید).

می توانید حداکثر هفت دامنه سفارشی را اضافه کنید ، سپس روی “به روز رسانی” کلیک کنید.

سپس ، باید ویرایشگر DNS ارائه دهنده میزبان خود CDN جدید خود را به سایت خود اضافه کنید. مکان دقیق توسط ارائه دهنده متفاوت است ، اما در بیشتر موارد ، می توانید ویرایشگر DNS را در فهرست “دامنه” خود پیدا کنید.

در Bluehost ، این منو “ویرایشگر منطقه” نام دارد. اگر از Bluehost استفاده می کنید ، قیمت سئو سایت  ز مینه های مورد نیاز شما به این شکل ظاهر می شوند.

سرعت cname وب سایت خود را سرعت بخشید
URL ای را که MaxCDN در اختیار شما قرار داده است وارد کنید (از دفترچه یادداشت کپی شده و چسبیده) ، نوع را روی “CNAME” قرار دهید و یکی از حوزه های دلخواه CDN که ایجاد کرده اید (مانند cdn.yourdomain.com).

سپس این فرآیند را برای همه زیر دامنه های خود تکرار کنید.

شما انجام داده اید!

و اگر می خواهید از Cloudflare استفاده کنید ، روند حتی ساده تر است.

بر روی دکمه “ثبت نام” در صفحه اصلی خود کلیک کنید ، سپس یک حساب کاربری ایجاد کنید. دامنه خود را وارد کنید و روی “شروع اسکن” کلیک کنید.

تصویر چسبیده 0 8
این حدود یک دقیقه طول می کشد و نحوه ثبت همه DNS شما ، از جمله هر زیر دامنه ، به شما نشان می دهد. می توانید تصمیم بگیرید کدام یک را می خواهید فعال کنید.

سوابق dns وب سایت خود را سرعت بخشید
برنامه مورد نظر خود را انتخاب کنید ، سپس بر روی “پردازش و ادامه” کلیک کنید.

سپس ، سرورهای نام Cloudflare را برای دامنه خود مشاهده خواهید کرد. در مرحله بعد ، باید سرورهای نام را برای دامنه خود به روز کنید.

باید این کار را از طریق ثبت دامنه انجام دهید. وارد رجیستر خود شوید و به سوابق نام سرویس دهنده خود بروید.

این برای هر رجیستر متفاوت است. بک لینک رایگان  برای مثال با Bluehost می توانید با رفتن به “Domain Manager” و سپس کلیک بر روی برگه “Name Server” ، آن را پیدا کنید.

نام bluehost
سپس تنظیمات برگزیده خود را به “استفاده از نام های کاربری سفارشی” تغییر دهید و سرور نامی را که Cloudflare ارائه کرده است کپی و جایگذاری کنید.

تغییرات خود را ذخیره کنید ، سپس به داشبورد Cloudflare برگردید تا مطمئن شوید که CDN خود را صحیح نصب کرده اید. روی برگه “نمای کلی” کلیک کنید ، و اگر CDN شما در حال اجراست ، یک کد وضعیت “فعال” را مشاهده خواهید کرد.

اگر چنین است ، CDN شما در حال اجراست!

آخرین مرحله ای که می خواهید بردارید ، تأیید صحت وجود سوابق SSL شما است. برای تأیید صحت وجود سوابق SSL ، روی برگه “Crypto” کلیک کنید. باید یکی از آنها را برای دامنه اصلی خود ، و یک پرونده فرعی دامنه wildcard مشاهده کنید.

اگر هنوز این سوابق را مشاهده نکردید ، ممکن است 24 ساعت طول بکشد تا ظاهر شود.

اما هنگامی که این کار را انجام دهند ، CDN شما در حال ارائه نسخه امن سایت شما – دقیقاً مانند سرور مبدا شما – است.

13. از سیستم عامل های میزبان خارجی استفاده کنید
علاوه بر میزبانی پرونده های سایت خود بر روی CDN ، می توانید از سیستم عامل های میزبانی خارجی برای برخی از پرونده های بزرگتر خود نیز استفاده کنید.

این خصوصاً برای فیلم ها با ارزش است.

به عنوان مثال ، بیایید بگوییم که می خواهید یک آموزش ویدیویی به سایت خود اضافه کنید. شما فایل تصویری را ایجاد ، ویرایش و صادر می کنید.

حالا چی؟

اولین فکر شما ممکن است آپلود فیلم به طور مستقیم در سایت شما از طریق FTP یا ویرایشگر WordPress باشد.

این کار را نکنید.

هنگامی که شما میزبان فیلم رتبه یندی سایت بر روی سرور خود هستید ، آنها فضای زیادی را در اختیار شما قرار می دهند. پرونده های ویدئویی به راحتی می توانند بیش از 100 مگابایت از آن بگیرند.

اگر از یک سرور مشترک استفاده می کنید ، فضای محدودی دارید. فیلم ها می توانند شما را به سرعت از این حد فراتر ببرند.

در برخی موارد ، پرونده های ویدیویی بزرگ حتی ممکن است شرایط استفاده قابل قبول شما را نقض کنند ، که می تواند در نهایت خاموش شود که حساب میزبانی شما به طور کلی خاموش شود.

و حتی اگر می توانید فیلم های بزرگی را در ارائه دهنده هاست خود بارگذاری کنید ، احتمالاً تجربه کاربر ضعیفی را ارائه می دهد.

اگر چندین کاربر سعی کنند همزمان یک ویدیو را در سایت شما مشاهده کنند ، سرور شما باید آن فایل عظیم را به همه آنها تحویل دهد. اگر سرور شما از پهنای باند محدودی برخوردار باشد ، این می تواند باعث تاخیر و مکث در پخش شود.

اگر تا به حال سعی کرده اید ویدیو تماشا کنید و هر بار برای بارگیری آن مکث کرده اید ، می دانید که چقدر ناامید کننده است.

این کار را به بازدید کنندگان خود انجام ندهید.

در عوض ، فیلم خود را در یک سرویس شخص ثالث مانند YouTube ، Vimeo یا Wistia میزبان کنید.

سپس ، فیلم را در سایت خود تعبیه کنید.

این فرایند باعث صرفه جویی در فضا ، بار بار سریعتر می شود و انجام آن بسیار آسان است.

مشکل ترین قسمت فقط انتخاب کدام یک است که می خواهید از آن استفاده کنید.

YouTube

وقتی بیشتر مردم به فیلم آنلاین فکر می کنند ، به YouTube فکر می کنند. این یکی از شناخته شده ترین سایت های جهان است ، با یک پایگاه کاربر بیش از 1.5 میلیون نفر که تقریباً 5 میلیارد فیلم در روز تماشا می کنند.

این بدان معنی است که کاربران ماهانه بیشتری از هر بستر اصلی رسانه های اجتماعی اما فیس بوک دارند.

کاربران ماهانه یوتیوب
استفاده از آن نیز کاملاً رایگان است.

بزرگترین مزیت بالقوه YouTube این است که می تواند به شما در رسیدن به مخاطبان بزرگتر کمک کند. اگر می خواهید از ویدیو برای افزایش آگاهی از برند خود و ارسال ترافیک به سایت خود استفاده کنید ، گزینه بسیار خوبی است.

اگر فقط می خواهید ویدیوها را در سایت خود جاسازی کنید ، و اهمیتی نمی دهید که آنها را در یک سیستم عامل دیگر کشف کنید ، مهم نیست.

نکته قابل توجه در YouTube این است که برای اکثر فیلم ها محدودیت 15 دقیقه ای دارد. اگر می خواهید محتوای طولانی تر را بارگذاری کنید ، باید یک درخواست برای افزایش حد خود ارسال کنید – بنابراین اگر این کاری است که به طور مرتب انجام می دهید ، ممکن است بهترین گزینه برای شما نباشد.

ویمئو

پس از یوتیوب ، ویمئو دومین پلتفرم میزبان ویدیو با 715 میلیون بازدید در هر ماه است.

بنابراین اگرچه هنوز هم می توانید فیلم های خود را در مقابل مخاطب جدید قرار دهید ، مخاطبان بالقوه شما کوچکتر از آنچه در YouTube است ، باشد.

در صعودی ، پخش کننده ویدیوی استاندارد آن کمی بهتر از YouTube است.

پخش کننده vimeo
البته توجه به این نکته مهم است که Vimeo محدودیتهای بارگذاری برای محتوا را دارد.

در حالی که عضویت اساسی در هفته امکان بارگیری 500 مگابایت را در هفته و حداکثر 5 گیگابایت را در اختیار شما قرار می دهد ، سه برنامه پرداخت شده آنها از 7 تا 50 دلار در ماه متغیر است و میزان ذخیره آن از 250 گیگابایت تا 5 ترابایت است.

ویستیا

ویستیا کمی متفاوت از YouTube و Vimeo است زیرا با توجه به بازاریابی طراحی شده است.

کاربران معمولاً سایت Wista را برای محتوا مرور نمی کنند – بنابراین اگر فیلم های شما را جستجو و یافتید ، این گزینه برای شما نیست.

اما اگر در استفاده از فیلم به عنوان یک ابزار بازاریابی متمرکز هستید ، دقیقاً همان چیزی است که شما نیاز دارید.

این پلتفرم تجزیه و تحلیل جامع ارائه می دهد ، از جمله اینکه بازدید کنندگان شما از کجا می آیند ، از کجا کلیک می کنند ، و تا چه اندازه در یک ویدیو تماشا را متوقف می کنند.

همچنین به شما امکان می دهد تماس های مربوط به اقدام را مستقیماً در فیلم های خود بگنجانید ، و حتی از آنها بخواهید که قبل از تماشای لیست ایمیل شما ثبت نام کنند.

بعلاوه ، پخش کننده ویدیوی Wistia قابل تنظیم است ، بنابراین می توانید با تغییر دکمه پخش و سایر کنترلها به رنگ نام تجاری خود ، به ویدیوهای خود احساس مارک دهید.

ویستیا
همچنین می توانید تنظیمات بار ، نوشتن شرح تصاویر و گزینه های اشتراک گذاری تنظیمات بارگذاری خودکار را سفارشی کنید و با اضافه کردن فصل ها ، دسترسی سریع به نقاط خاص در این ویدئو را برای کاربران آسان کنید.

و اگر از HubSpot یا Marketo استفاده می کنید ، می تواند کاملاً با هر دو سیستم عامل یکپارچه شود.

بزرگترین نقطه ضعف ویستیا این است که برنامه رایگان آن فقط شامل سه فیلم است.

فراتر از آن ، برنامه های پرداخت شده 99 دلار در هر ماه است.

درباره ی BpBTud6cdg

مطلب پیشنهادی

سئو سایت مشتری

4 راه SEO می تواند تجربه مشتری شما را بهبود بخشد Christian Sculthorp – 17 …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *