بیست اسکریپت قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس اسکریپت
خانه / لینک های پیوند / خدمات سئو سایت

خدمات سئو سایت

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) یکی از سخت ترین قسمت های اجرای یک وب سایت است. نحوه رتبه بندی Google و سایر موتورهای جستجو به طور مداوم تغییر می کند. این بدان معنی است که اگر می خواهید از رقابت بیش از پیش باشید ، مرتباً از آخرین پیشرفت های سئو استفاده می کنید.

خبر خوب این است که ابزار بسیار خوبی وجود دارد که می توانید برای مقابله با سئو و به دست آوردن اطلاعات مورد نیاز برای بهبود رتبه خود استفاده کنید. اگر بدانید که آنها چه هستند و چه کاری می توانند برای شما انجام دهند ، برای موفقیت کاملاً مجهز خواهید بود.

1. کنسول جستجوی Google

در این مقاله ، ما شما را با 10 مورد از ابزارهای مورد علاقه SEO خود آشنا خواهیم کرد. هرکدام می توانند در بهبود رتبه بندی شما در همه موتورهای جستجو محبوب از جمله Google و Bing کمک کنند. بیایید درست پرش کنیم!

کنسول جستجوی Google مجموعه ای از خدماتی است که می توانید از آنها استفاده کنید تا دریابید موتور موتور وب سایت شما را چگونه مشاهده می کند. این سرویس طیف گسترده ای از ابزارهای مورد استفاده را در اختیار شما قرار می دهد و جنبه های مختلف سئو را پوشش می دهد.

به عنوان مثال ، کنسول جستجوی Google شما را قادر می سازد خطاهای خزنده ای را که در وب سایت شما رخ داده است را بررسی کنید تا بلافاصله آنها را اصلاح کنید. همچنین می تواند نشان دهد که سایت شما تحت تأثیر بدافزارها ، از چه کلمات کلیدی افراد برای یافتن سایت شما ، بک لینکهایی که دریافت کرده اید و موارد دیگر استفاده می کنید.

اگر نگران رتبه بندی صفحه نتایج موتورهای جستجو (SERP) خود باشید ، بسیاری از ویژگی های ارائه شده در این سرویس ، آن را به یک ضرورت نزدیک تبدیل می کند. اینجا تمرکز روشنی روی نتایج Google وجود دارد ، اما نگران نباشید. اگر بتوانید در گوگل رتبه خوبی کسب کنید ، احتمال زیاد است که در سایر موتورهای جستجو نیز خوب عمل کنید.

تا آنجا که در واقع با استفاده از خدمات پیش می رود ، درک کنسول جستجوی Google بسیار ساده است. همچنین اضافه کردن وب سایت و شروع کار بسیار ساده است ، بنابراین هیچ بهانه ای برای جلوگیری از آن وجود ندارد.

SEMrush یک ابزار تحقیق در مورد کلمات کلیدی است که به شما امکان می دهد اطلاعاتی را در مورد تعداد افراد در جستجوی اصطلاحات خاص دریافت کنید. علاوه بر این ، اطلاعاتی در مورد کلمات کلیدی مشابه ، تبلیغات مرتبط ، لیست محصولات و موارد دیگر نیز در اختیار شما قرار می دهد.

SEMrush علاوه بر اینکه ابزاری عالی برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی است ، می تواند در مورد راهبردهای رقبای شما نیز اطلاعاتی را ارائه دهد. به عنوان مثال ، می تواند به شما بگوید که چه میزان ترافیکی را بدست می آورید ، چه میزان از تبلیغات پولی گرفته می شود و بک لینک آنها چیست.

2. SEMrush

اگر شما فردی هستید که عاشق انجام تحقیقات کلمات کلیدی است ، به ابزاری مانند SEMrush در زرادخانه خود نیاز دارید. با استفاده از آن ، شما می توانید دقیقاً بفهمید که کلمات کلیدی بهترین نتیجه را برای تلاش های شما به دست می آورند ، و بررسی کنید که شرایطی که رقبا برای آنها رتبه بندی می کنند ، بررسی می کنند.

این سرویس حتی شما را قادر می سازد به تبلیغات متنی و رسانه ای رقیب خود نگاهی بیندازید که می تواند در هنگام آزمایش صرفه جویی زیادی را برای شما صرفه جویی کند. به خاطر داشته باشید که تمام این داده ها بدان معنی است که منحنی یادگیری با این سرویس می تواند کمی شیب دار باشد.

BuzzStream مجموعه ای از ابزارها را برای کمک به تحقیقات دامنه ، بازاریابی ایمیل و مدیریت پروژه به شما ارائه می دهد. این یک نوع سیستم عامل بسیار همه جانبه است و تعداد گزینه های قابل ارائه آن می تواند نگران کننده باشد. با این حساب ، بیایید به این موضوع توجه کنیم که چگونه می تواند به شما در رفع نیازهای SEO کمک کند.

وقتی صحبت از تحقیق می شود ، BuzzStream می تواند در جمع آوری لیست نتایج برای کلمات کلیدی مورد نظر به شما کمک کند. سپس اطلاعات مربوط به هرکدام از آن وب سایت ها ، از جمله رتبه بندی کلی ، حساب های مربوط به رسانه های اجتماعی ، سن و قدرت دامنه و موارد دیگر را در اختیار شما قرار می دهد.

در عمل ، شما می توانید از این ویژگیها برای کمک به شما در انجام تحقیقات کاملاً دقیق در مورد اینکه رقبای شما چه کسی هستند و محتوائی که منتشر می کنند ، استفاده کنید. علاوه بر این ، حتی می تواند به شما در ایجاد لیستی از نویسندگان و آنچه که هر یک از آنها کمک می کند ، کمک کند تا بتوانید استراتژی های آنها را حتی بیشتر دقت کنید.

Moz Pro مجموعه ای از ابزارهای ایجاد شده برای کمک به شما در مقابله با SEO با استفاده از یک رویکرد محور داده است. برای ارائه یک مرور سریع ، Moz Pro کاملاً شبیه SEMrush است ، از این طریق شما را قادر می سازد تا هم در مورد کلمات کلیدی مخصوص دم بلند و هم در حوزه های دیگر تحقیق کنید. شما می توانید از این اطلاعات برای جلوگیری از کلمات کلیدی با پتانسیل اندک و بهتر شدن در مورد رقبای خود استفاده کنید.

3. Moz Pro

 

وقتی به کلمه کلیدی با استفاده از Moz Pro نگاه می کنید ، نمره دشواری به شما نشان می دهد که نشان می دهد رتبه بندی آن اصطلاح چقدر چالش برانگیز است. شما همچنین می توانید نمایه ای از چند نفر در جستجوی آن عبارت دریافت کنید و حتی می توانید برای مقایسه آسان لیست هایی از کلمات کلیدی ایجاد کنید. اینها همه ویژگیهایی است که شما از یک ابزار تحقیق در مورد کلید واژه معتبر انتظار دارید ، اما Moz Pro به لطف یک رابط بسیار شهودی از آن متمایز است.

درمورد آنچه که در مورد Moz Pro بسیار منحصر به فرد است ، این پلتفرم یک پسوند Chrome را ارائه می دهد که می توانید برای دریافت اطلاعات درباره هر دامنه مورد بازدید خود استفاده کنید. علاوه بر این ، می تواند پیشنهادهایی در مورد بهینه سازی صفحه ارائه دهد و شما را از خطاهای خزیدن هشدار دهد ، دقیقاً مانند کنسول جستجوی Google.

لینکدی همه چیز درباره بک لینک است. این ابزار به شما امکان می دهد دریابید که چه کسی به وب سایت شما پیوند می زند ، یاد می گیرد از چه کلمات کلیدی استفاده می کند ، و حتی پیوندهایی را که دوست ندارید “disavow” کنید. آخرین ویژگی ممکن است مفید باشد اگر فکر می کنید کسی به عنوان هرزنامه به وب سایت شما پیوند دارد ، زیرا نمی خواهید موتورهای جستجو فکر کنند که سعی دارید سیستم را بازی کنید.

4. BuzzStream

ویژگی های اصلی:

ارزش پرس و جوهای خاص را تحقیق کنید.
بررسی کنید که رقبای شما برای چه رتبه های کلیدی قرار می گیرند و میزان ترافیک آنها را دریافت می کنند.
اطلاعات مربوط به بک لینک های وب سایت دیگر را بیابید.
به متن و تبلیغات رسانه ای رقیب خود نگاه کنید.

در حالی که جذابیت اصلی در اینجا گزارشات بک لینک است ، Linkody همچنین چند مورد قابل توجه نیز ارائه می دهد. به عنوان مثال ، این امکان را برای شما فراهم می کند تا گزارش هایی را تهیه کنید که می توانید برای مشتری ارسال کنید ، بر اشتراک های اجتماعی سایت خود نظارت کنید و به Google Analytics متصل شوید. به طور کلی ، این یک ابزار زیبا برای طاقچه است ، اما اگر به ساختمان سازی نیاز به کمک دارید ، بسیار مفید است. مهمتر از همه ، این ارزان تر از خدمات گسترده ای است که ما تاکنون درباره آنها صحبت کرده ایم.

ویژگی های اصلی:

نظارت بر درک Google وب سایت شما.
پیگیری کنید که بازدید کنندگان از چه کلمات کلیدی برای رسیدن به شما استفاده می کنند.
در خطاهای خزیدن ، متا تگ یا نقشه سایت در بالای صفحه بمانید.
پرونده robots.txt خود را به روز کنید.
پیوندهای سایت خود را رصد کنید.
اگر سایت شما به بدافزار آلوده است ، هشدار دریافت کنید.

Ontolo ابزاری تحقیقاتی است که می توانید برای یافتن فرصت های بازاریابی و سئو از آن استفاده کنید. این می تواند به شما در یافتن زمینه های برگشت و ارسال پست مهمان کمک کند ، این چیزی نیست که شما انتظار داشته باشید یک وسیله خودکار به خوبی این کار را انجام دهد.

5. آنتولو

ایده پشت آنتولو این است که به شما کمک می کند تا راه هایی برای رشد ترافیک خود در ورای تحقیقات کلمات کلیدی پیدا کنید. اگر می خواهید وب سایت شما معتبرتر شود ، بک لینک ها ضروری هستند ، اما پیدا کردن فرصت های مناسب می تواند دلهره آور باشد.

Ontolo به شما کمک می کند تا آن فرصت ها را بیابید ، بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که آنها را تنظیم کنید (که متاسفانه نمی توانند خودکار شوند). این می تواند چشم انداز از بیش از 80 منبع را به خود جلب کند ، بنابراین ، احتمالاً شما گزینه های عالی را بدون توجه به کلمات کلیدی مورد نظر برای رتبه بندی پیدا خواهید کرد.

ویژگی های اصلی:

به دنبال پست های مهمان و فرصت های بک لینک باشید.
جمع آوری داده ها از بیش از 80 منبع برای یافتن بهترین چشم انداز.
تحقیقات را با استفاده از گزارشهای ساده برای درک انجام دهید.
چشم اندازهای خود را برای به اشتراک گذاشتن آنها با دیگران صادر کنید.
Grader وب سایت HubSpot بسیار واضح تر از سایر ابزارهایی است که تاکنون نمایش داده ایم. برای استفاده از آن ، تنها کاری که باید انجام دهید اینست که وارد یک دامنه شوید و منتظر تولید HubSpot برای تهیه گزارش باشید. هنگامی که آن گزارش را برگردانید ، می توانید برای عملکرد سایت ، دوستی با موبایل ، سئو و امنیت ، امتیازات جداگانه ای پیدا کنید.

مهم است که به خاطر داشته باشید که عملکرد ، دوستی با موبایل و شیوه های امنیتی محکم مستقیماً بر سئوی شما تأثیر می گذارد. به گونه ای ، کل گزارش شما یک تحلیل عظیم در مورد چگونگی دوری سایت شما از دیدگاه سئو است. با این وجود بهتر است این ابزار هر قسمت از گزارش را تجزیه می کند و نکاتی را در مورد چگونگی بهبود هر عنصر ارائه می دهد.

5. راه آسان برای لینک سازی

استفاده از وب سایت Gruber HubSpot بسیار ساده است و می تواند به شما در بهبود سریع وب سایت کمک کند. بعلاوه ، هزینه ای برای شما نخواهد داشت ، بنابراین این شخص قطعاً سزاوار توجه شماست.

ویژگی های اصلی:

عملکرد وب سایت خود ، دوستی با موبایل ، امنیت و سئو را تحلیل کنید.
برای هر جنبه از سایت خود نمرات جداگانه دریافت کنید.
توصیه هایی را در مورد چگونگی بهبود هر نمره دریافت کنید.

ویژگی های اصلی:

بک لینک های وب سایت خود را تجزیه و تحلیل کنید.
پیوندهای بدی که ممکن است روی سئوی شما تأثیر بگذارد ، رد کنید.
گزارش های بک لینک را برای مشتری های خود ایجاد کنید.
برای دسترسی به داده های بیشتر به Google Analytics وصل شوید.
به اشتراک گذاری های اجتماعی سایت خود نظارت کنید.

ویژگی های اصلی:

تحقیق کنید که یک کلمه کلیدی چقدر رقابتی است ، و همچنین حجم جستجوی آن.
پیشنهادات خود را در مورد کلمات کلیدی مرتبط دریافت کنید.
رقبای خود را بررسی کنید ، از جمله کلمات کلیدی آنها را هدف قرار دهید.
بدون مراجعه به وب سایت Moz ، از یک برنامه افزودنی Chrome استفاده کنید تا سایر دامنه ها را جستجو کنید.
چند کلمه کلیدی را با استفاده از لیست های سفارشی مقایسه کنید.
پیشنهادات بهینه سازی در صفحه و هشدارهای خطا را دریافت کنید.

6. ابزار جستجوگرها Varvy

ویژگی های اصلی:

رقبای خود را بر اساس هر کلمه کلیدی که می خواهید هدف گذاری کنید ، تحقیق کنید.
جمع آوری داده ها درباره سن دامنه و اختیار برای وب سایت های خاص.
دریابید که رتبه های رقبا در SERP چیست.
حساب های رسانه های اجتماعی را برای سایت های مسابقات خود پیدا کنید.
لیستی از نویسندگانی را که برای وب سایت های رقیب می نویسند ایجاد کنید و از آنچه انجام می دهند پیروی کنید

برنامه نویسی کلمات کلیدی Google AdWords یکی از جامع ترین ابزارهای تحقیق کلمه کلیدی است که می توانید استفاده کنید. با استفاده از آن ، می توانید کلمات کلیدی را جستجو کرده و تخمین ترافیک در مورد آنها را بدست آورید. مهمتر از همه ، این می تواند به شما کمک کند با توجه به قیمت AdWords تشخیص دهید که کلمات کلیدی رقابتی چگونه هستند.

برای جلوگیری از پرتراشدن شما از اطلاعات ، این ابزار به شما امکان می دهد کلمات کلیدی را بر اساس هزینه-برای هر کلیک (CPC) یا حجم جستجو فیلتر کنید. به این ترتیب ، شما می توانید گزارشات را فقط بر اساس تخمین هایی که می خواهید هدفشان را بگیرید دریافت کنید.

به طور کلی ، کلید واژه برنامه ریز بسیاری از عملکردهای مشابه ما را از دیگر ابزارهای تحقیق در این لیست دیده است. تفاوت در این است که این بخش جزئی از اکوسیستم گوگل است و شما می توانید گزارش های شگفت آور مفصلی را به صورت رایگان دریافت کنید.

ویژگی های اصلی:

حجم جستجوی هر کلمه کلیدی مورد نظر خود را پیدا کنید.
رقابت یک کلمه کلیدی را از CPC خود تعیین کنید.
گزارش های مفصلی را برای کلمات کلیدی خاص دریافت کنید.
WooRank مشابه Grader وب سایت HubSpot است ، به این دلیل که به آن پیوند می دهید و یک کارت گزارش کامل را در اختیار شما قرار می دهد. در این حالت ، برای کل وب سایت شما نمره واحدی به شما می دهد. پس از آن ، لیستی از همه کارهایی را که می توانید برای بهبود سئو و دوستی موبایل خود انجام دهید ، راه اندازی می کند.

نکته اصلی فروش ، در این مورد ، این است که WooRank همچنین نکاتی را برای بهبود کارایی و عملکرد سایت شما ارائه می دهد. از تجربه ما ، توصیه های آن کاملاً خوب است. برای برجسته کردن این موارد ، شما همچنین تجزیه و تحلیل می کنید که چگونه از منظر بک لینک کار می کنید.

7.Grader وب سایت HubSpot

به طور کلی ، اگر می خواهید سریع کارهایی را انجام دهید که به طور صحیح و غلط در وب سایت خود انجام می دهید ، از جمله هنگام صحبت با SEO ، این یک ابزار عالی است.

ویژگی های اصلی:

وضعیت کلی وب سایت خود ، از جمله سئو ، قابلیت استفاده ، عملکرد و بک لینک را تحلیل کنید.
نکاتی درباره نحوه بهبود وب سایت و مقابله با کارهای SEO دریافت کنید.
اختیارات دامنه خود را تجزیه و تحلیل کنید.

آخرین انتخاب ما ابزار دیگری از “وارد کردن URL و تنوع گزارش” است. با این حال ، این یکی با مواردی که تاکنون معرفی کرده ایم متفاوت است. آنچه ابزار Varvy SEO انجام می دهد بررسی این است که آیا وب سایت شما از کلیه دستورالعمل های SEO Google پیروی می کند یا خیر. این گزارش می تواند ظرف چند ثانیه گزارش کاملی تولید کند.

علاوه بر این ، این گزارش بسیار گسترده است. این موارد بسیاری از موارد را بررسی می کند ، از جمله موارد مربوط به سرعت صفحه ، دوستی با موبایل ، سئو در صفحه و موارد دیگر. با این حال ، بهترین بخش این است که Varvy SEO Tool واقعاً وقت می گذارد تا دلیل مهم بودن هر تنظیم را توضیح دهد.

اگر تازه وارد SEO (یا به طور کلی بهینه سازی وب سایت) هستید ، احتمالاً از تمام اطلاعاتی که این ابزار برای ارائه دارد استقبال می کنید. حتی اگر می خواهید در مورد آنها اطلاعات بیشتری کسب کنید ، پیوندهایی برای خواندن بیشتر برای هر تنظیماتی که آن را پوشش می دهد فراهم می کند.

ویژگی های اصلی:

بررسی کنید که آیا وب سایت شما از دستورالعمل های SEO Google پیروی کرده است یا خیر.
یک گزارش سریع از جمله اطلاعات واضح درباره چگونگی حل هر شماره دریافت کنید.

خدمات سئو

بهترین شرکت سئو سایت

شرکت طراحی سایت

آموزش سئو

درباره ی BpBTud6cdg

مطلب پیشنهادی

بک لینک چیست؟

Backlink پیوندی است که وب سایت از وب سایت دیگری بدست می آورد. بک لینک …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *