بیست اسکریپت قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس اسکریپت
خانه / سئو / تعرفه سئو

تعرفه سئو

 

در حالی که به دنبال “چگونگی  سئو رایگان ایجاد بهترین برچسب عنوان” هستیم ، عنوانی را یافتیم که شامل 93 شخصیت به طول باشد:

“یک راهنمای مبتدی برای نوشتن برچسب های عنوان و توضیحات متا که می توانید کلیک کنید |” 123 Reg Blog ”

مثال برچسب عنوان بد با شخصیت بلند

در حین جستجوی تلفن همراه ، ما برچسب های جالب خاصی را یافتیم:

نتایج جستجوی تلفن همراه روی شخصیت مثال برچسب عنوان

ما عناوینی مانند “چگونگی نوشتن یک عنوان SEO SEO قوی را که Google Will Love – Wix.com” از Wix نشان می دهد عنوان کردیم بدون “- Wix.com” ، اما گوگل نام این برند را اضافه کرد تا به کاربران کمک کند تا افرادی که نوشتند را شناسایی کنند. آن محتوا

 

عنوان Unamo که فقط 56 کاراکتر طول داشت ، توسط Google قطع شد. عنوان اصلی آنها ، “برچسب ها SEO عنوان: بهترین روش ها و نمونه ها” Unamo Blog ”، در یک تلفن هوشمند 5.5 اینچی قطع شد.

همچنین در تصویر بالا می توانید ببینید که چگونه Ahrefs.com عنوان کامل خود را در مقابل seo-hacker.com نشان داده است.

عناوین صرف نظر از اینکه فراتر از 56 نویسه باشید یا اینکه عنوان صفحه شما توسط موتورهای جستجو قطع می شود ، می توانند کوتاه و آموزنده باشند. تنها کاری که می توانید انجام دهید تمرکز بر ارائه بهینه ترین عناوین برای هر صفحه و پیروی از این بهترین شیوه ها برای برچسب عنوان است.

برچسب عنوان بهترین شیوه تعرفه سئو  ها

اطمینان حاصل کنید که برچسب های عنوان تا حد امکان واضح و موجز هستند. فقط با چند کاراکتر ، عنوان باید صفحه شما را به شکلی جالب توجه توصیف کند. بنابراین ، نباید از مشخصات توصیفی مبهم مانند “صفحه اصلی” برای صفحه اصلی یا “نمایه” برای نمایه کاربر خاص استفاده کنید. همانطور که قبلاً مورد بحث قرار گرفت ، عنوان شما نباید خیلی کلمه باشد تا از قطع SERP ها جلوگیری شود.

از پر کردن کلمات کلیدی خودداری کنید
در تلاش برای دستکاری در رتبه بندی سایت خود ، عنوان خود را با شماره و کلمات کلیدی پر نکنید زیرا این ممکن است یک تجربه کاربر منفی ایجاد کند.

در اینجا نمونه ای از پر کردن واژگان کلیدی:

“چگونه به سئو: راهنمای نهایی SEO شما برای نیازهای SEO شما”.

 

عناوین مشابه با این می تواند فرض شود که توسط کاربران اسپم شده است. درعوض ، روی تولید محتوای مفید و آموزنده تمرکز کنید که از کلمات کلیدی به طبیعی ترین روش استفاده می کند.

صفحه کلید یا کلمات کلیدی تکراری
مهم است که عناوین مشخصی را برای هر صفحه در سایت خود داشته باشید که به طور دقیق محتوای آن صفحات را شرح دهد. از عناوین مبهم استفاده نکنید که باعث می شود کاربران بتوانند یک صفحه را از صفحه دیگر تشخیص دهند. به عنوان مثال ، عنوان کردن هر صفحه در یک سایت دوست یابی به عنوان “بهترین نکات دوست یابی” باعث می شود که کاربران تفاوت بین یک صفحه با صفحه دیگر را متفاوت کنند. “وظیفه” ما می تواند به شما در شناسایی عناوین تکراری کمک کند.

استفاده از عناوین طولانی کاربرد سئو  که با یک قطعه اطلاعات متفاوت است نیز توصیه نمی شود. عناوین صفحه غیر اطلاعاتی باید دوباره طراحی شوند تا محتوای هر صفحه با دقت نشان داده شود. به عنوان مثال ، “نکات” ، “انتخاب خط” ، “شروع مکالمه” و “نقل قول” نباید در هر صفحه قرار بگیرد. کلمات “نکاتی برای دوستیابی” ، “نقل قول های قدمت شما می توانید استفاده کنید” ، یا “خطوط وانت که کار می کنند” را فقط درصورتی که صفحه در واقع شامل آن عناصر باشد ، درج کنید

عناوین خود را به روشنی مشخص کنید. اگر عنوان شما کوتاه و قابل توجه است ، توصیه می شود نام تجاری خود را در انتهای برچسب عنوان در کل سایت اضافه کنید. عنوان صفحه اصلی سایت شما مکان مناسبی برای اضافه کردن جزئیات بیشتر درباره سایت شما است.

مثال بد:
“SEOptimer ، ابزار حسابرسی SEO شما در وب سایت” عنوان خوبی است ، اما نمایش نام تجاری شما در هر صفحه برای سایت شما بر خوانایی تأثیر منفی خواهد گذاشت. برای جدا کردن نام سایت خود از بقیه عنوان ، می توانید از یک محدودکننده مانند روده بزرگ ، لوله یا منافذ استفاده کنید ، مانند:

“ابزار حسابرسی SEO وب سایت شما – SEOptimer” ، یا

“ابزار حسابرسی SEO وب سایت: ثبت حساب SEOptimer خود”.

در صورت محدود کردن دسترسی سایت خود با استفاده از robots.txt که می تواند موتورهای جستجو را از ایندکس کردن سایت شما در صورت فعال کردن noindex مسدود کند ، احتیاط کنید. اگر موتورهای جستجو آن را از طریق پیوندی از سایت دیگر یا حتی از طرف خودتان کشف کنند ، صفحه شما ایندکس می شود.

عنوان خلاصه بهترین تمرین

به طور خلاصه ، از عناوینی سئو ارزان  استفاده کنید که به طور دقیق محتوای صفحه شما را توصیف می کنند. عنوانی را انتخاب کنید که ممکن است طبیعی باشد و محتوای صفحه را با موفقیت تعریف کند. شما نباید از عناوین مشخص نشده ای که به محتوای صفحه وصل نشده است ، به عنوان مثال ، “صفحه جدید” یا “بدون عنوان” استفاده کنید.

عناوین متمایز صفحه را ایجاد کنید. موتورهای جستجو می توانند در صورت داشتن هر عنوانی منحصر به فرد ، هر صفحه را از یکدیگر متمایز کنند. اگر سایت شما دارای صفحات موبایل است ، اطمینان حاصل کنید که نسخه های موفقی را برای کاربران موبایل نیز ایجاد کرده اید. مطمئن شوید که از استفاده از یک عنوان واحد در تمام صفحات موجود در سایت یا تعداد زیادی صفحه جلوگیری می کنید.

از عناوین کوتاه و مختصر استفاده کنید. عناوین باید کوتاه باشند اما بسیار توصیفی از آنجایی که موتورهای جستجو متون طولانی و ناآگاهانه را در نتایج جستجوی آن کوتاه می کنند ، تنها بخشی از آن را نشان می دهند. دستگاه یا درخواست کاربر همچنین ممکن است تعیین کند که موتورهای جستجو چگونه نتایج را در SERP نمایش می دهند. بنابراین باید از پر کردن کلمات کلیدی و استفاده طولانی از آن خودداری کنید

د عناوین کمتری که ممکن است برای کاربران مشکل ساز شود.

 

پس از ایجاد برچسب عنوان خود چه کاری انجام دهید
پس از اینکه برچسب عنوان خود را ایجاد کردید و بعد از اینکه Google صفحه خود را ایندکس کرد ، می خواهید ببینید که چگونه در Google نمایان می شود.

 

می توانید “سایت: www.yoursite.com” را در Google یا Bing وارد کنید و هر صفحه ای که نمایه شده است را مشخص کنید. حتماً فضای بین “سایت:” و “www.yoursite.com” وارد نکنید.

برچسب عنوان را serp بزنید

 

یک مثال بینگ:

برچسب عنوان bing serp

 

چه کار باید کرد اگر Google عنوان بهینه شده را نشان نمی دهد
چند دلیل وجود دارد که جستجوی شما ممکن است عنوان بهینه فعلی را نشان ندهد. همانطور که قبلاً گفته شد ، اگر صفحه خود را با استفاده از این روش نمی بینید ، باید منتظر بمانید تا آنها سایت شما را نمایه سازند.

 

اطلاعات SERP سایت شما ممکن است ذخیره شود
پیوند Google Cached را در زیر فهرست خود در موتورهای جستجو بررسی کنید تا ببینید کدام صفحه Google برای صفحه شما استفاده می کند.

پیوند انتخاب حافظه پنهان google searp

 

بیشتر از آنکه احتمالاً Google نتواند سایت شما را خزیده و تغییراتی را که ایجاد کرده اید متوجه نشده باشد. می توانید وارد شوید و URL خود را در زیر Crawl> Fetch به عنوان Google وارد کنید و سپس بر روی دکمه “Fetch and Render” ضربه بزنید.

کنسول جستجوی گوگل را واکشی کنید و ارائه دهید

 

Google صفحه شما را ارائه می دهد و به شما نشان می دهد که چگونه خزنده ربات آنها صفحه شما را دیدند. می توانید تأیید کنید که صفحه شما براساس بهینه سازی شما ارائه شده است. مثلا:

برچسب عنوان googlebot

 

اگر پس از ایندکس شدن سایت شما عنوان دیگری را مشاهده می کنید ، موتورهای جستجو ممکن است مشخص کنند که این عنوان بر اساس معیارهای آنها به بهینه سازی نیاز دارد. تمرین مداوم در ایجاد برچسب عنوان در نهایت منجر به عناوین موفق خواهد شد. به یاد داشته باشید: تمرین کامل می شود.

 

آیا به دنبال به روزرسانی عنوان خود برای WordPress ، Wix یا Shopify هستید؟ ما برای هر یک راهنمایی نوشتیم:
چگونه می توان برچسب عنوان WordPress را برای تنظیم عنوان صفحه تنظیم کرد

نحوه تغییر عنوان سایت Wix من

نحوه اضافه کردن برچسب عنوان با Shopify

در نتیجه
ما یاد گرفتیم که برچسب عنوان چیست و چرا برای SEO مهم است. این یکی از ساده ترین برد ها در SEO است اما معدودی از مردم می دانند که چگونه این کار را درست انجام دهند. ما همچنین تفاوت بین عنوان متا و یک برچسب عنوان را به همراه بهترین روش ها برای کمک به شما در بهینه سازی سئو سایت خود آموخته ایم.

به دنبال دانستن اطلاعات بیشتر در مورد توضیحات متا هستید و چرا این امر برای SEO مهم است؟

درباره ی BpBTud6cdg

مطلب پیشنهادی

سئو اینستاگرام

پیشرفت های دقیق سئو سایت  بین صفحه متفاوت است ، با صفحاتی که تصاویر زیادی …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *