بیست اسکریپت قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس اسکریپت
خانه / سئو / بهینه سازی سایت بر اساس آخرین آپدیت 2019

بهینه سازی سایت بر اساس آخرین آپدیت 2019

در روزهای خوب قدیمی (حدود 2009) ، ظاهرا گوگل فقط حدود 200 عامل رتبه بندی را برای تعیین SERP ها استفاده می كرد.

در 10 سال گذشته خیلی تغییر کرده است.

اما یک چیز که نیست؟

لازم نیست هر عامل رتبه بندی را عرق کنید.

برخی از متغیرها نسبت به سایرین وزن بسیار بیشتری دارند.

اگر فقط روی ملزومات موردنظر خود تمرکز کنید ، می توانید در سال 2019 آنرا خرد کنید. این پست نشان می دهد که این عوامل چیست و چه عواملی در بهینه‌سازی هر یک نقش دارد.

1. موبایل-اول
گوگل رسماً شروع به تنظیم شاخص اول موبایل در ماه مارس کرد. بازاریابان هوشمند مدتها قبل از اعلام رسمی ، رویکرد اول را برای استفاده از موبایل در نظر گرفتند.

به گفته دنی سلیوان گوگل:

“نه دوستی برای موبایل و نه یک طرح پاسخگو به موبایل ، الزاماتی برای فهرست بندی اول موبایل نیستند. صفحات بدون نسخه موبایل هنوز روی تلفن همراه کار می کنند و برای نمایه سازی قابل استفاده هستند. این گفت ، اکنون زمان آن رسیده که فقط از دسک تاپ حرکت کنیم و از تلفن همراه در آغوش بگیریم 🙂 ”

در اینجا چند اصول اساسی برای ساخت سایت شما با موبایل به صورت زیر آورده شده است:

سایت خود را با هر دستگاهی سازگار کنید. چه دسک تاپ ، موبایل یا تبلت.
همیشه تصاویر خود را هنگام استفاده از طراحی پاسخگو ، بخصوص برای کاربران تلفن همراه مقیاس کنید.
از عناوین کوتاه متا استفاده کنید. خواندن آنها در دستگاه های تلفن همراه آسان تر است.
از پاپ آپ هایی که محتوای شما را پوشش می دهند جلوگیری کنید و از بازدیدکنندگان نمی توانید نگاهی اجمالی به مطالب شما داشته باشند.
کمتر می تواند بیشتر در تلفن همراه باشد. در دنیای موبایل همراه اول ، محتوای فرم طولانی لزوماً با ترافیک بیشتر و رتبه های بهتر برابر نیستند.
از تلفن همراه به عنوان بهانه ای برای ربا استفاده نکنید. کاربران و عنکبوت ها باید محتوای مشابه را مشاهده کنند.
8 استراتژی برتر بهینه سازی وب سایت ضروری برای سال 2019
2. سئو فنی
برخی فکر می کنند ایده انجام SEO فنی برای ارعاب است.

به لطف بسیاری از ابزارهای جستجوگرهای موجود ، ممیزی سئو دیگر کاری دلهره آور نیست.

مهمترین نکته این است که بدانیم چگونه داده های ارائه شده را تفسیر کنیم و با آن چه کار کنیم.

برای مبتدیان باید موارد زیر را بررسی کنید:

مطمئن شوید که سایت شما از نظر داشتن تلفن همراه مناسب است.
خطاهای کد وضعیت را بررسی کرده و آنها را اصلاح کنید.
robot.txt را برای خطا بررسی کنید. در صورت لزوم بهینه سازی کنید.
نمایه سازی سایت خود را از طریق کنسول جستجوی Google بررسی کنید. هر مسئله کشف شده را بررسی و برطرف کنید.
برچسب های عنوان تکراری را برطرف کنید و توضیحات متا را تکرار کنید.
محتوای وب سایت خود را حسابرسی کنید. آمار ترافیک را در Google Analytics بررسی کنید. در نظر بگیرید که محتوای کم فشار را اصلاح یا هرس کنید.
پیوندهای خراب را برطرف کنید. اینها دشمن تجربه کاربر هستند – و رتبه بندی بالقوه.
نقشه XML خود را از طریق کنسول جستجوی Google به Google ارسال کنید.
3. سرعت وب سایت
سرعت صفحه تأثیر مستقیمی در ترافیک و تبدیل دارد.

به گفته گوگل ، “میانگین زمان بارگیری کامل صفحه فرود تلفن همراه 22 ثانیه است … با این وجود 53 درصد از بازدید کنندگان سایت موبایل صفحه ای را برای بارگیری بیشتر از سه ثانیه می گذارند.”

سرعت صفحه آهسته یک تجربه کاربر ضعیف ایجاد می کند ، به همین دلیل گوگل سرعت صفحه را به عنوان یک عامل رتبه بندی در نظر می گیرد.

بهترین روشها برای بهینه سازی سرعت صفحه عبارتند از:

درخواست های HTTP برای قسمت های مختلف صفحه مانند اسکریپت ها ، تصاویر و CSS را به حداقل برسانید.
با فشرده سازی آنها ، اندازه پرونده را کاهش داده و پرونده های متداول را برای کاهش درخواست ها ترکیب کنید.
بار CSS و JavaScript را همزمان انجام دهید.
بعد از داشتن پرونده های مهم ، بار JavaScript را بارگیری کنید.
زمان جستجوی DNS را کاهش دهید.
زمان پاسخگویی سرور را بهبود بخشید.
از یک راه حل مناسب میزبانی استفاده کنید.
حافظه پنهان ذخیره مرورگر.
اندازه تصویر را به حداقل برسانید.
از CDN استفاده کنید.
پلاگین ها را به حداقل برسانید.
تغییر مسیرها را به حداقل برسانید.
4- قصد کاربر
نوشتن “محتوای عالی” ، بهینه سازی آن ، و به دست آوردن لینک های قابل اعتماد ، اکنون تازه شروع رتبه بندی یک کلمه کلیدی است.

از آنجا که یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی به تکامل خود ادامه می دهند ، هر یک وزن بیشتری را در الگوریتم اصلی Google تحمل می کنند.

هدف نهایی Google برای درک زمینه و ارائه نتایج بر اساس قصد جستجوگر است.

این امر باعث می شود که تحقیق و انتخاب کلمات کلیدی سطح پیشرفته از همیشه اهمیت بیشتری پیدا کند

برای مبتدیان ، باید برخی از کلمات کلیدی و نمایش داده شد که رتبه بندی آنها غیرممکن خواهد بود.

ارتباط متنی یک کلمه کلیدی باید با یک جستجوی جستجو هماهنگ باشد.

قبل از صرف وقت و منابع در تلاش برای رتبه بندی یک عبارت ، باید به وب سایت ها و عبارات رتبه بندی فعلی نگاه کنید.

مگر اینکه وب سایت و صفحه فرود شما شبیه به رتبه بندی باشد ، احتمال وقوع آن وجود نخواهد داشت.

برای مثال عبارت (حقوقی صدمه شخصی شخصی آلبانی جدید یورک) را بخوانید:
در یک زمان ، این پرس و جو منجر به ایجاد یک سری از وکلای مستقل و موسسات حقوقی در صدر نتایج جستجو شد.

این تغییر کرده است
Google اکنون به فهرست های حقوقی اولویت می دهد:

طراحی سایت در تهران  آموزش سئو  

5- بازاریابی محتوا
پیش بینی می شود که تا سال 2020 ، 44 zettabytes از داده ها هر روز تولید می شوند.

برای چشم انداز این ، این معادل 8.48 تریلیون آهنگ یا 1،440 سال فیلم HD هر روز است.

با گذشت زمان چالش برای شکستن درهم و برهمی از نظر ظاهری دشوارتر خواهد شد.

به منظور انجام این کار:

یک مرکز محتوا را در قالب مرکز منابع ایجاد کنید.
منبع منابع خود را با ترکیبی از مطالب مفید ، آموزنده و سرگرم کننده پر کنید.
قطعات “صحبت شده” مربوط به مرکز منابع خود و بهم پیوسته را بنویسید.
مقالات خبری مربوط به منبع خود را بنویسید و به هم پیوند دهید.
کلمه را پخش کنید – مقالات خبری خود را در کانالهای اجتماعی تبلیغ کنید.
مباحث مربوط به روند ربودن مربوط به محتوای شما – در رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید.
از دوربین تلفن هوشمند خود استفاده کنید. تصاویر و فیلم ها معمولاً بهتر از متن هستند.
محتوای قدیمی و کم قاچاق را به روز کنید.
6. طرحواره
نشانه گذاری طرحواره ، یک بار به یک صفحه وب اضافه می شود ، “قطعه غنی” را ایجاد می کند – توضیحی پیشرفته که در نتایج جستجو ظاهر می شود.

همه موتورهای جستجوی پیشرو ، از جمله گوگل ، یاهو ، بینگ و یاندکس ، از استفاده از میکرودیتاها پشتیبانی می کنند.

ارزش واقعی در طرحواره این است که می تواند زمینه یک صفحه وب را فراهم کند و تجربه جستجو را بهبود بخشد.

هیچ مدرکی مبنی بر اضافه کردن طرحواره در SERP ها وجود ندارد.

طرحواره برای چه مواردی استفاده می شود؟

خدمات سئو

اهمیت سئو سایت

مشاغل و سازمانها
مناسبت ها
مردم
محصولات
دستور پخت
بررسی ها
فیلم های
اگر فکر اضافه کردن طرحواره به یک صفحه را ارعاب کرده اید ، لازم نیست.

طرحواره در واقع بسیار ساده است.

اگر سایت وردپرس دارید ، تعدادی افزونه وجود دارد که این کار را برای شما انجام می دهند.

7. تجربه کاربر
تجربه کاربری (UX) بر اساس بینش کاربران ، نیازهای آنها ، ارزش های آنها ، توانایی ها و محدودیت های آنها محور است.

UX همچنین اهداف و اهداف تجاری را در نظر می گیرد.

بهترین شیوه های UX بر افزایش کیفیت تجربه کاربر متمرکز است.

طبق گفته پیتر مورویل ، عواملی که بر UX تأثیر می گذارد عبارتند از:

مفید: محتوای شما باید منحصر به فرد باشد و یک نیاز را برآورده کند.
قابل استفاده: وب سایت شما نیاز به استفاده و پیمایش آسان دارد.
مطلوب: عناصر و برند طراحی شما باید احساسات و قدردانی را برانگیزد.
قابل یافتن: عناصر طراحی و ناوبری را یکپارچه کنید تا کاربران بتوانند آنچه را که لازم دارند پیدا کنند.
در دسترس: محتوا باید در دسترس همه باشد – از جمله 10 درصد جمعیت معلول.
قابل اعتماد: برای اینکه کاربران شما را باور کنند ، سایت شما باید قابل اعتماد باشد.
ارزشمند: سایت شما باید از نظر تجربه و همچنین از نظر ROI مثبت برای کاربر ارزش افزوده کند.
8. ساختمان پیوند
پیوندها مدتهاست که در بین عوامل رتبه بندی برتر قرار دارند.

در سال 2019 ، آنچه من فکر می کنم تغییر خواهد کرد این است که گوگل در شناسایی و کاهش ارزش لینک های اسپم نیز ماهرتر خواهد شد.

در این صورت ، کیفیت همچنان به کمیت مقدار ادامه خواهد داد.

بهترین استراتژی های ایجاد لینک برای سال 2019
از صفحات منابع (تکنیک linkbait یا آسمان خراش) استفاده کنید.
ساختمان پیوند شکسته.
ارسال مهمان (نوع spammy).
معدن بک لینک.
بازآفرینی پیوند
ادعای نامحدود.
نتیجه
بسیاری از اطلاعات و اطلاعاتی که هر روز در فیدهای بازاریابی مختلف ارائه می شود ، می تواند بسیار زیاد باشد.

اگر مواظب نباشید ، می تواند منجر به فلج تجزیه و تحلیل شود و هیچ کاری انجام نشود.

به گفته این ، اگر فقط روی این هشت ماده اصلی متمرکز شوید ، خود را برای موفقیت در سال 2019 و پس از آن تعیین خواهید کرد.

درباره ی BpBTud6cdg

مطلب پیشنهادی

سئو اینستاگرام

پیشرفت های دقیق سئو سایت  بین صفحه متفاوت است ، با صفحاتی که تصاویر زیادی …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *