بیست اسکریپت قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس اسکریپت
خانه / سئو / بهینه سازی سایت برای موبایل

بهینه سازی سایت برای موبایل

چگونه می توان سئو سایت  از Google برای فهرست کردن وب سایت من (مراحل ساده) استفاده کرد
خانه
سئو
آخرین بروزرسانی در تاریخ 30 نوامبر 2018
نمایه سازی سایت ممکن است کاری نسبتاً منفعل به نظر برسد.

فقط برخی از مطالب را بنویسید ، آن را برای موتورهای جستجو بهینه کنید ، آن را در سایت خود بارگذاری کنید و فقط منتظر باشید که جادو اتفاق بیفتد – درست است؟

لازم نیست.

چگونه می توانید مطالب خود را سریعتر در Google دریافت کنید؟ چگونه می توانید Google را به صفحاتی که به روز کرده اید ایندکس کنید؟

روند نمایه سازی گوگل بسیار مؤثر است اما کاملاً کامل است.

و با توجه به اینکه اگر صفحات شما ایندکس نشده باشند رسیدن به اهداف بازاریابی خود غیرممکن است ، فهرست بندی چیزی است که باید آن را شانس بگذارید.

خوشبختانه ، گامهای بسیاری برای برداشتن سریع و دقیق صفحات خود برای Google وجود دارد.

در این پست ، نه روش وجود دارد که می توانید رویکرد نمایشی تری نسبت به نمایه سازی سایت خود داشته باشید – و در نتیجه ، دید آنلاین خود را بهبود بخشید.

شما یاد می گیرید که چگونه گوگل را به ایندکس کردن وب سایت خود و چگونگی بررسی رتبه بندی فهرست Google خود بیاموزید.

اما ابتدا بیایید قدمی به عقب برداریم و ببینیم که نمایه سازی در واقع چیست و چرا نقش مهمی در نتایج بازاریابی دیجیتال شما دارد.

نمایه سازی گوگل چیست؟
قبل از اینکه بتوانیم به روشهایی توضیحات متا  برای سرعت بخشیدن به روند نمایه سازی بپردازیم ، مهم است که بدانیم نمایه سازی دقیقا چیست.

صفحه وب چیست؟
در ابتدایی ترین شکل و فهرست ، لیستی از اطلاعات است. مدتها قبل از اینترنت ، ایندکس ها به اشکال مختلف مانند فهرست های الفبایی در پایین کتاب ها وجود دارند.

بنابراین ، یک فهرست وب یک پایگاه داده اطلاعات در اینترنت است.

موتورهای جستجو از این پایگاه داده ها برای ذخیره میلیاردها صفحه اطلاعات استفاده می کنند. بنابراین وقتی از موتور جستجو استفاده می کنید ، در واقع به جستجوی همه چیزهایی که در اینترنت وجود دارد ، نمی پردازید.

شما در حال جستجو برای فهرست صفحات و اطلاعات ذخیره شده آن موتور جستجو هستید.

رباتها یا عنکبوتها صفحات جدید را به صورت آنلاین خزیده و بر اساس مضامین ، اهمیت ، اقتدار و موارد دیگر آنها را در یک فهرست ذخیره می کنند.

نمایه Google چگونه کار می کند؟
هر موتور جستجوگر فهرست خاص خود را دارد. زیرا Google بزرگترین موتور جستجوی جهان است – و جایی که بیشتر بازاریابان روی استراتژی SEO خود تمرکز می کنند – آنها تمرکز خود را بر روی آنها قرار می دهند.

در سال 2016 ، گوگل ادعا كرد كه از بیش از 130 تریلیون صفحه جداگانه آگاهی دارد.

چگونه google سایت من را فهرست می کند
امروز ، دقیقاً چند صفحه در فهرست خود را مشخص می کند – اما می گوید که الگوریتم جستجوی آن از طریق “صدها میلیارد” صفحه در فهرست خود مرتب می شود تا نتایج مفید و مرتبط را ارائه دهد.

چگونه گوگل اینترنت را نمایه می کند؟
ایجاد کتابخانه با میلیاردها صفحه نیاز به ابزارهای قدرتمندی دارد.

مهمترین این ابزارها عنکبوت نامیده می شوند. این ربات ها به صورت خودکار مرورگرهایی هستند که از سایت به سایت دیگر “می خزند” ، و پیوندها برای یافتن محتوا را دنبال می کنند.

تمام اطلاعاتی که این عنکبوتها در حال خزیدن الگوریتم گوگل هستند در فهرست Google ذخیره می شوند.

سپس ، هنگامی که یک کاربر جستجو را انجام می دهد ، الگوریتم جستجوی Google از طریق پایگاه داده غول پیکر خود مرتب می شود تا مناسب ترین صفحات را پیدا کند.

بیرون کشیدن از این پایگاه داده ایجاد شده (به جای تلاش برای یافتن اطلاعات در زمان واقعی) به موتور جستجوگر این امکان را می دهد تا نتایج را به سرعت و کارآمد ارائه دهد.

عنکبوت های Google دائما در حال خزیدن برای اطلاعات جدید و به روزرسانی پایگاه داده خود هستند.

حتی اگر نتایج از یک منبع ذخیره شده گرفته شده باشد ، هدف موتور جستجو همیشه ارائه نتایج به روز است.

بنابراین با افزودن مطالب جدید ، به نفع شماست که اطمینان داشته باشید که در اسرع وقت ایندکس شود.

چرا مهم است که سایت شما به سرعت در Google نمایه شود؟
با توجه به اینکه عنکبوت های Google دائماً در حال خزیدن برای اطلاعات هستند ، ممکن است تعجب کنید که چرا برای کمک به آنها باید کارهای اضافی را انجام دهید.

پس از همه – اگر آنها در حال خزیدن هستند ، به هر حال سایت شما را پیدا نمی کنند؟

واقعیت این است: آنها ممکن است.

اما اگر سایت شما نسبتاً جدید است ، یا اغلب خزنده نمی شوید ، ممکن است روزها یا حتی هفته ها فهرست شود تا محتوای جدید شما نمایه شود.

این امر باعث تاخیر در دید موتورهای جستجو می شود – که یکی از مهمترین عوامل موفقیت در بازاریابی دیجیتال شما است.

شما می توانید از منابع متنوع ترافیک خود را جذب کنید ، اما وقتی در نظر بگیرید که 51٪ از کل ترافیک قابل ردیابی وب سایت ناشی از جستجوی ارگانیک است ، نمی توان انکار کرد که حضور جستجوی شما می تواند موفقیت شما را رقم زده یا از بین ببرد.

ترافیک منبع منبع گوگل
جستجوی ارگانیک این امکان را  بک لینک رایگان دارد که تأثیر جدی بر ترافیک شما بگذارد – اما شما تا زمانی که این سایت ایندکس نشود ، شروع به دیدن آن نمی کنید.

نمایه سازی برای ایجاد رتبه بندی ، جذب ترافیک و رسیدن به اهداف خود برای سایت شما ضروری است.

Google احتمالاً قصد دارد وب سایت شما را نمایه سازد ، بدون در نظر گرفتن ، مگر اینکه شما به طور خاص برای رد نمایه سازی (که بعداً به آن خواهیم رسید) اقدامی نکرده اید.

اما می خواهید وب سایت شما به سرعت فهرست بندی شود.

هرچه زودتر صفحات شما نمایه شوند ، زودتر آنها می توانند رقابت را برای – و ایجاد – نقاط برتر در نتایج جستجو شروع کنند.

در نظر بگیرید که تنها 5.7٪ صفحات تازه منتشر شده طی یک سال آن را به ده نتیجه برتر تبدیل می کنند.

رتبه بندی فهرست گوگل برای اولین بار دیده می شود
واضح است که ایجاد رتبه های بالا یک شبه اتفاق نمی افتد. این داده ها نشان می دهد که Google تمایل دارد از محتوای تأسیس شده حمایت کند.

در حقیقت ، میانگین صفحه رتبه بندی بالای دو سال است و میانگین صفحه در رتبه یک تقریباً سه سال است.

میانگین سنی 10 بالا
این به معنای این نیست که صفحات جدید نمی توانند رتبه خوبی کسب کنند ، البته. اما دستیابی به یک نقطه برتر به سرعت بسیار نادر است.

در حقیقت ، از بین تمام صفحاتی که در جایگاه یک قرار گرفتند ، کمتر از دو درصد کمتر از یک سال بودند.

هرچه زودتر صفحات شما نمایه شوند ، سریعتر می توانند رقابت برای این نقاط برتر را شروع کنند.

این نگرانی به خصوص برای وب سایت های جدید مهم است. اگر Google سابقه موجود در سایت را نداشته باشد ، عنکبوت های آن نمی توانند به راحتی پیوندهای داخلی را پیدا کنند تا صفحات جدیدی پیدا کنند

بنابراین ، در حالی که سایر سایت ها همچنان صفحات جدیدی را به پایگاه داده خود اضافه می کنند ، سایت شما می تواند نادیده گرفته شود.

در صورت تغییر نام دامنه نیز همین امر صادق است. حتی اگر به کلیه مطالب خود مهاجرت کنید ، Google دامنه جدید شما را به عنوان یک سایت کاملاً جدید مشاهده می کند.

به عنوان مثال ، وقتی Podia (مربی سابق) اخیراً نام جدیدی را رد و بدل کرد ، آنها نیز نام دامنه خود را تغییر دادند تا این موضوع را منعکس کنند. خدمات آنها تا حد زیادی همانند محتوای سایت آنها باقی مانده است.

اما هنگامی که یک سایت به سادگی به یک مکان جدید تغییر می کند ، Google نمی تواند فوراً تشخیص دهد.

بنابراین حتی اگر مشتری به احتمال زیاد می تواند این سایت مورد نظر خود را تشخیص دهد ، باید برای اطمینان از اینکه Google می تواند آن دسته از کاربران را به آنجا برساند ، قدم بردارد.

Google به این مدیر کمک می کند تا به مدیرانی که دامنه را تغییر می دهند فرم “تغییر آدرس” را پر کنند.

نمایه google تغییر آدرس
اما فراتر از آن ، اقدامات بسیاری زیادی وجود دارد که می توانید برای اطمینان از اینکه فهرست شما در سریعترین زمان و کارایی ایندکس می شود ، انجام دهید.

چگونه می توانم گوگل را با استفاده از این ابزارهای جستجوگرها به فهرست سایت خود وارد كنم: Google Search Console & Yoast
گرفتن نمایه صحیح از سایت شما ممکن است مانند یک کار پیچیده به نظر برسد.

و حقیقت این است ، گاهی اوقات می تواند باشد – اما ابزارهای زیادی برای ساده کردن روند وجود دارد که بسیاری از آنها بسیار کاربر پسند هستند.

نقشه پیمای تخم مرغ دیوانه

گزینه های مختلفی وجود دارد که می توانید از آنها ویژگی ها و قابلیت های پیشرفته ای را ارائه دهید ، اما دو مورد مهم و پر کاربرد ، کنسول جستجوی Google و SEO Yoast هستند.

کنسول جستجوی Google ابزاری رایگان است که به شما کمک می کند تا حضور سایت خود را در فهرست و نتایج جستجوی Google نظارت کنید. شما می توانید از آن استفاده کنید تا مطمئن شوید Google می تواند به محتوای شما دسترسی پیدا کند ، محتوای جدید ارسال کند ، و مشکلات را نظارت و حل کند.

Yoast SEO یک افزونه وردپرس رایگان است که به منظور بهینه سازی سایتها برای جستجو طراحی شده است. اگر یک سایت وردپرس را اداره می کنید ، این یکی از بهترین ابزاری است که می توانید برای بهبود حضور خود در جستجو استفاده کنید – و در این مرحله ، اساساً ابزاری اساسی محسوب می شود.

اگر قبلاً با این ابزارها آشنا نیستید ، به راحتی نکات بعدی را برای نه نکته ای که می توانید برای بهبود فهرست بندی خود استفاده کنید ، به قسمت بعدی بروید.

کنسول جستجوی Google
کنسول جستجوی Google (که قبلاً با عنوان Google Webmaster Tools شناخته می شد) یکی از ارزشمندترین ابزارهای جستجوگر در دسترس شماست – و کاملاً رایگان است.

می توانید از آن استفاده کنید تا به جنبه های مختلف دیدنتان توجه کنید. اما به خاطر فهرست بندی ، می توانید از آن برای نظارت بر خزیدن ، خطاهای فهرست بندی و مشکلات امنیتی استفاده کنید.

اگر هنوز حسابی ندارید ، به جستجوی کنسول بروید و با حساب Google خود وارد شوید.

اگر قبلاً یک حساب Google Analytics دارید ، با همان آدرس ایمیل وارد شوید. این کار روند کار را ساده تر می کند و راحت تر نگه داشتن تمام اطلاعات شما در یک مکان می باشد.

پس از ایجاد یک حساب کاربری ، روی دکمه “افزودن یک ویژگی” در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید.

درباره ی BpBTud6cdg

مطلب پیشنهادی

سئو سایت مشتری

4 راه SEO می تواند تجربه مشتری شما را بهبود بخشد Christian Sculthorp – 17 …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *