بیست اسکریپت قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس اسکریپت
خانه / لینک های پیوند / استراتژی های بک لینک سازی

استراتژی های بک لینک سازی

استراتژی های بک لینک به مدت طولانی است که بخش مهمی از بازاریابی آنلاین است. آنها به بهبود ترافیک ، رتبه ، اعتبار و حتی روابط وب سایت شما کمک می کنند.

اگرچه اثربخشی بک لینک های با کیفیت در سایت شما تغییر نکرده است ، روش هایی که در آنها می توانید داشته باشید.

بازاریاب های موفق دیجیتال استراتژی های بک لینک را در استراتژی کلی بازاریابی خود گنجانیده اند ، و پیوندهایی را در سایت های نه تنها با اقتدار بالا بلکه برای افرادشان نیز ایجاد می کنند.

برخلاف رویه های قدیمی ، هرزنامه های دیگر را با کامنت هایی که به سایت شما پیوند می دهند موثر نیست (هیچ کس به هر حال این را دوست ندارد). برای به دست آوردن بک لینک شما به مطالب با کیفیت و با گفتنی ارزشمند نیاز دارید.

در اینجا چهار استراتژی بک لینک پیچیده تر وجود دارد که در واقع کار می کنند!

1. لیستی از سایتهای ممکن تهیه کنید
اولین قدم ، یافتن سایتهایی است که می خواهید از طریق مراجعه به آنها مراجعه کنید.

به این روش فکر کنید: افراد شخصی شما برای کسب اطلاعات به کجا می روند؟ آنها چه می خوانند؟

با تهیه لیستی از 20-30 سایت برتر که می توانید به آنها فکر کنید ، شروع کنید (از مشتریان بپرسید که آیا برای ایجاد لیست تلاش می کنید).

بله ، شما می توانید به دنبال سایت های دارای اقتدار بالا بگردید تا از بک لینک استفاده کنید ، اما اگر می توانید به مخاطبان گسترده تری نیز دسترسی پیدا کنید ، به سایت خود دسترسی پیدا کنید و از سایت خود استفاده کنید.

بنابراین ، فقط سایت هایی را در لیست خود قرار دهید که افراد خریدار در واقع مشغول خواندن هستند.

2. آنها را باریک کنید!
مرحله بعدی این است که آن سایتها را براساس اقتدار دامنه ، اقتدار اجتماعی و ارتباط آنها با خدمات و شخصیت خود رتبه بندی کنید.

شما می توانید از سایتهایی مانند Open Site Explorer یا Moz Bar (رایگان) برای شناسایی اقتدار دامنه و Followerwonk برای شناسایی اقتدار اجتماعی استفاده کنید.

توجه داشته باشید که پیروان شرکت LinkedIn و فیس بوک دوست دارند به رتبه خود کمک کنند. در حین جستجوی خود ، به دنبال قوانین سایت در مورد ارسال / اشتراک و غیره باشید. برخی ممکن است پست های مهمان را در خارج از شبکه خود قبول نکنند.

بعد از اینکه تجزیه و تحلیل خود را انجام دادید (ممکن است در این مرحله برخی از لیست را حذف کرده باشید و این درست است) ، با سایت هایی شروع کنید که از بالاترین پتانسیل و اهمیت برخوردار هستند. بیشتر تلاش شما باید روی این سایت ها متمرکز شود.

3. سطح خود را کامل کنید
یک به یک ، فرم های ارسال را برای ارسال ایده یا آدرس ایمیل ویراستاران / کپی نویس در هر سایت پیدا کنید.

برداشت های اول در این شرایط بسیار مهم هستند ، بنابراین می خواهید مطمئن شوید که یک سطح فکر خوب دارید – یا در غیر این صورت غافل خواهید شد.

هنگام بررسی مباحث برای گشت و گذار ، در مورد سایر مقالات موجود در سایت ، خوانندگان و از همه مهم تر ، شخصی که به آن علاقه دارید فکر کنید.

4- مقاله خود را بهینه کنید
اگر پاسخ مثبتی دریافت کردید (اگر واقعاً انرژی لازم را در آن قرار دهید) واقعاً اتفاق می افتد ، هنگام نوشتن ، ویرایشگر و خوانندگان سایت را در ذهن داشته باشید.

آنها هنوز هم می توانند حتی پس از نوشتن مطالب شما ، محتوای شما را خنثی کنند ، بنابراین اگر در سایت مشخص نیست ، راهنمایی بخواهید.

دقیقاً مانند اینکه برای مقالات وبلاگ سایت خود اقدام به انتخاب یک تماس برای اقدام کنید ، همین کار را با این محتوا انجام دهید. اگر از طریق مراجعه به سایت خود ، پیوند به سایت خود معنی دار باشد ، معنی دار خواهد بود.

من پیشنهاد می کنم به مقاله وبلاگ پیوند دهید که به موضوعی که شروع کرده اید عمیق تر شود.

 

درباره ی BpBTud6cdg

مطلب پیشنهادی

بک لینک چیست؟

Backlink پیوندی است که وب سایت از وب سایت دیگری بدست می آورد. بک لینک …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *